wel HEEL erg veel hoor
normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.in de Z kan ik 201 punten wel begrijpen, maar in e B??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suzanne F. schreef:Ik vind sowieso 201 punten teveel maar als het dan toch gegeven moet worden dan moet het ook wel heel apart zijn!! Je moet bijna alleen maar 8 en rijden dan.
In het Z is het al hoog ja maar ja dat meisje zal wel blij geweest zijn! Een puntenrecord wat ze nooit meer verbreekt denk ik.
En dat nummer 5 nog 182 punten heeft....Wat is dat voor Olympiade daar in Ede? Wie rijden er in de B mee? Rusty? Salinero?
Verder ook nog Painted black en nog een paar.Ctal schreef:maar wast geen kereltje die reed??Hij haalde iig wel de prijzen op, en wou zn ma bijna vermoorden als de protocol zou kreukelen, die wou ie inlijsten ofzo.
Die krijg je hoogstwaarschijnlijk nooit meer

.Maar als je kijkt hoe mooie middendraf ik moet weggeven voor een 8.Mijn pony doet dat echt geweldig, t ging de laatste keer sowieso iets minder.!Dan denk ik...hoe moet je t doen voor een 9??Najah ik ben al lang tevreden met de punten die ik krijg dus laak mn mond maar houden
mrnino schreef:wow en het maximum is 260wel HEEL erg veel hoor
normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.
biepp"]
[quote="mrnino schreef:wow en het maximum is 260wel HEEL erg veel hoor

paardje"]
[quote="biepp"][quote="mrnino schreef:wow en het maximum is 260wel HEEL erg veel hoor

)biepp"]
[quote="paardje"][quote="biepp"]
[quote="mrnino schreef:wow en het maximum is 260wel HEEL erg veel hoor

)
) De eerste plek zit vaak rond de 170, en met 160 punten is het nog heel goed mogelijk dat je een 3e plek hebt.
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand 196 punten had, was ook echt een super mooie proef en geweldige pony, maar vond het toch nog erg hoog! Ik vind dat je 201 punten niet zomaar moet kunnen krijgen voor een normale proef.. Maargoed het is leuk voor degene die zulke punten krijgt natuurlijk!!
Anne schreef:Gelderland -Flevoland staat ook bekend als een heel strenge kring. 3 winstpunten worden hier eigenlijk bijna niet weggegeven ( helaas...)
(tenminste bij mij dan
)