Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dennis schreef:Ik ben een menner, maar zie er verrenigingen waar ik wel eens start tussen staan als PC (ponyclub), LV (???) of RV (rijvereniging) maar niet als MV (menvereniging).
Mijn eigen vereniging staat er wel tussen, die hebben net alles opnieuw op orde als het goed is (zijn 2 verenigingen die de zelfde hal gebruiken samen gegaan).
gr_roos schreef:Hoe zit het met de stichtingen die 1 keer per jaar een sgw organiseren en daar geen vereniging achter hebben staan?
vanessakusje schreef:Het houd is dat als jouw vereniging waar je lid bent de formulieren/statuten niet in orde heeft, de leden niet mogen starten. (officieel ben je dan dus geen lid van de knhs(meer))
Staat jouw vereniging wel goed ervoor met goede statuten, maar je start bij een vereniging waarbij het niet is orde is krijg je je winstpunten NIET.
Hoe ik dit weet? Brief gehad van de knhs.
tweetie1 schreef:Wederom is de KNHS weer eens onnadenkend te werk gegaan door deze lijst te publiceren. Er is namelijk nog een lijst in de maak met verenigingen die uitstel hebben gekregen. Voor dat men dus in paniek gaat overstappen, wacht eerst even de lijst af van verenigingen met uitstel!! Ik heb hierover persoonlijk contact gehad met de KNHS en deze lijst komt vandaag of morgen.
(moderators: kan dit misschien ergens onderaan het 'nieuwsbericht' worden geplaatst..?? )
Stelletje ambtenaren daar, dat is toch geen manier van doen. Je moet er voor naar de notaris en alles... tweetie1 schreef:Wederom is de KNHS weer eens onnadenkend te werk gegaan door deze lijst te publiceren. Er is namelijk nog een lijst in de maak met verenigingen die uitstel hebben gekregen. Voor dat men dus in paniek gaat overstappen, wacht eerst even de lijst af van verenigingen met uitstel!! Ik heb hierover persoonlijk contact gehad met de KNHS en deze lijst komt vandaag of morgen.
(moderators: kan dit misschien ergens onderaan het 'nieuwsbericht' worden geplaatst..?? )