Rozetten en bekers, wat doen jullie ermee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:27

Ik heb ze laatst verzameld en in de huiskamer gezet Bloos Ben er eigenlijk wel trots op want ik was altijd degene die zei dat ik nooit geen wedstrijden zou gaan rijden Haha!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:36

AniqueN schreef:
Op de een of andere manier vind ik het zonde om ze weg te gooien, maar ja je hebt er eigenlijk niets aan en waar laat je ze? Ik ben benieuwd!

Tja of je moet zorgen dat je niks meer wint, ik heb ze allemaal in mijn kast staan op een plank, maar je doet het over komen of je het ondingen vind waar je niks mee kan. Ik ben er juist blij mee

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 08:55

newforestlover"]
[quote="AniqueN schreef:
Op de een of andere manier vind ik het zonde om ze weg te gooien, maar ja je hebt er eigenlijk niets aan en waar laat je ze? Ik ben benieuwd!

Tja of je moet zorgen dat je niks meer wint, ik heb ze allemaal in mijn kast staan op een plank, maar je doet het over komen of je het ondingen vind waar je niks mee kan. Ik ben er juist blij mee
[/quote]

Nee hoor ik zeg niet dat het ondingen zijn, maar ze nemen wel plek in ja Lachen Ik vind het eignelijk niet zo'n rare vraag hoor, die ik aan jullie stel. ik vind het hardstikke leuk om wat te winnen hoor, wie niet Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:00

Een deel v.d. bekers staat op een kast in de huiskamer, de rest ligt in een verhuisdoos.
Wat ook een oplossing is: alleen nog maar inschrijven voor wedstrijden met prijzengeld Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:04

toen ik een aantal jaar geleden ben verhuisd heb ik een enrome hoeveelheid bekers weggegeven aan de manege voor de manegewedstrijden en de meeste strikken weggegooid Bloos Criterium was dat ik me de wedstrijd nog moest kunnen herinneren, zo niet -> weg.

Wat ik sindsdien gewonnen heb, hangt aan de boekenkast (verdekt opgesteld achter een deur) en de bekers staan ergens schuin achter de stereo. Prijzengeld is op Haha!

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:54

Mijn rozetten, hangen in de stal. En mn bekers staan boven mn bureau op nu al 3planken, ik wordt ze langzamerhand spuugzat, dus ik denk dat ze van de week wel van mn kamer afgaan Knipoog
Gelukkig krijg ik de laatste tijd alleen maar geld Haha!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:31

Ik heb nog maar 1 wedstrijd gereden (was deze zomer) de beker daarvan staat op mijn bureau.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:19

Ik rij geen wedstrijden maar afgelopen vrijdag heeft mijn fjordje een eerste premie gehaald op de keuring en dat was mijn eerste lintje die hangt dus trots in de kamer Haha!

Pippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:28

bekers, siervoorwerpen etc. zitten in verhuisdozen. Super kitsch voorwerpen geef ik aan de feestcommissie van onze rijvereniging. Die gebruiken ze voor onderlinge wedstrijden: de kinderen vinden ze prachtig (hoe lelijker, hoe mooier)

yourangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:31

Ik heb nog niet zo heel veel wedstrijden gedaan, dus de rozetten en bekers die ik nu heb staan voor de sier in m'n kamer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:36

Citaat:
Rozetten vind ik leuker dan bekers. Aan een rozet is je plaatsing te zien

Aan een beker ook.
Die krijg je hier namelijk alleen bij een 1e plek Lachen

Verder heb ik de rozetten in een kamertje aan de muur hangen waar ik de was strijk en daar staat ook nog een kleerkast en daar staan de bekers op.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:21

Ik heb al mijn rozetten weggegooit, maar al mijn bekers heb ik in een doos gegooid en staan nu op zolder.... altijd leuk voor later.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:30

Strikken hangen in een kast in de zadelkamer, lekker door elkaar en over elkaar, de aparte strikken (jumping Amsterdam, Indoor Brabant of kampioenschappen, de meeste gewonnen door de eigenaar van de paarden Haha! ) hangen apart in een kast. De bekers geef ik of terug aan de vereniging of aan de manege.

Tegenwoordig geven ze vaker gebruiksartikelen en die hou ik of zelf of ik doe er een ander een plezier mee (voorlezer, secretariaatsmedewerker, ringmeester).

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:36

Ik zie trouwens dat veel mensen hun bekers/rozetten niets aan vinden.

Als het bij mij een tijdje wat minder gaat en ik t niet meer zie zitten, kijk ik gewoon altijd even naar de bekertjes/rozetten, en denk ik: "zie je wel, ik Kan het wel, het moet er gewoon weer even uitkomen" Lachen

ben ik de enige die dat wel eens denkt?

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:43

Ik heb een mooie glazen kast alleen past niet alles dr meer in.....

Heb namelijk al bekers vanaf (eff kijke) 1996 en zal k ze eff telle?

Okay dan! 64 bekers! Rolleyes Whaaah zoveel al? Naja gelukkig krijg ik niet overal bekers bij! Pling

Maar bij mij staan ze dus niet ook boven op de kast Clown en mn linten had ik netjes touwtje gespannen alleen die is al vol dus hange ze in mn slaapkamer, en in de nephangplant Scheve mond haha naja ik vin t wel lache!
De kast staat trouwens in de kamer met de pc en al mn schoolspulle....

Maar ik zou ze nooit weggooien zijn allemaal herrineringen van mn pony en en vorige paard en een paard die ik voor iemand heb gereden.
Bekers bij Savannah heb ik alleen nog niet gehad!
Maja al wel (euhmz eff nadenken 190 + 30) 220 euro verdient !

Haha alles naar het toekomstige springzadel!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:50

beppies schreef:
Tegenwoordig geven ze vaker gebruiksartikelen en die hou ik of zelf of ik doe er een ander een plezier mee (voorlezer, secretariaatsmedewerker, ringmeester).

we hebben pas 3 zwepen gewonnen, ik ga me nu maar even op andere voorwerpen richten Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:42

Wat te denken van die zilveren gebruiksvoorwerpen die je krijgt bij ZZGP en sommige verenigingen. Wat moet je nou met een 10e kaarsendover Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:50

zover ben ik nog niet Knipoog ik heb wel een keer een citruspers gewonnen (best geklasseerde KWPN-er Haha!)

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:51

Lielle schreef:
zover ben ik nog niet Knipoog ik heb wel een keer een citruspers gewonnen (best geklasseerde KWPN-er Haha!)

Haha!

ik 3x 2 bandages (3x 2e bij dezelfde vereniging).
jammer dat mijn pony geen 6 benen heeft Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:59

Ik tot nu toe een zweetmes, een halster, zadeltassen en een Veluwe Trail-gids. Toch best een leuke oogst. Haha!

De prijzen bij endurance bestaan trouwens vrijwel altijd uit gebruiksvoorwerpen. Geldprijzen worden sowieso niet uitgegeven, rozetten/lintjes en bekers zijn er soms wel en soms niet.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:04

ik heb verder diverse gebruiksvoorwerpen gewonnen, maar de citruspers en de kalkoen (met oudjaarsspringen) zijn met het beste bijgebleven Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:10

Kalkoen is weer eens wat anders dan een zak brok (of muesli, staat er hier nog eentje van m'n wedstrijd in Wittelte). Hoewel Ret toch een lichte voorkeur heeft voor het laatste. Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:15

Probleem was alleen dat we nog 5 kilo kalkoen over hadden van de kerst. Ik heb hem geruild voor een kip (kon nog in de vriezer). Trammelant had hier geen stem in trouwens, net zomin als bij de citrupers overigens.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:37

Ik heb al mn bekers in een babybadje op zolder gelegd, en mn linten geef ik als er niks opstaat, of als ze van onze eigen club zijn, aan de club, kunnen ze ze nog een keer gebruiken.

Mijn bekers geef ik soms ook wel weg aan nichtjes ofzo, die zijn er dan helemaal gelukkig mee!
Of met kerst hebben we hier in de familie altijd de ''eetprijs'' voor het neefje of nichtje wat het meeste op kan, die krijgt dan de prijs Haha!
En natuuuurlijk is er dan nog een 2e en 3e plaats *LOL*

Ik moet toch ook van mn bekers af? Knipoog

De mooiste bewaar ik trouwens wel, of die waar ik trots op ben. die krijgen ze niet Tong uitsteken

Lientie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:41

Ik heb alle rozetten en bekers in mijn kamer staan/hangen. Maar ik heb inderdaad liever gebruiksvoorwerpen. Ik had tijdens het indoorseizoen 2003 een hoofdstel gewonnen omdat ik de beste ruiter van de L2 was van dat seizoen. Dat was wel leuk. Verder heb ik hooinetten en een toiletteerschaar liggen.

Maar als er mensen zijn die van hun rozetten en bekers afwillen dan kun je ze ook schenken aan een gehandicaptenmanege. Dat hoorde ik een poos terug op een wedstrijd. Er zit er in drenthe namelijk eentje die graag wedstrijden organiseert maar het geld niet hebben voor prijzen. Ik weet de naam niet meer maar als ik erachter kom zal ik hem hier even neerzetten.