23 jarig paard krijgt 8 voor gangen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:21

Cayenne schreef:
Met dank aan Wauweltje!! Zij heeft Orlando gemaakt tot wat hij is geworden!!!Dat mag best eens gezegt worden! Er was nooit iemand die vertrouwen in hem had,maar Wauweltje was de enige die in hem bleef geloven en heeft hem gereden tot hij iedereen versteld liet staan.Een Nimmerdor met supergangen bestaat dus wel!!!

Dank je, dank je, dank je! Bloos Bloos Bloos Bloos
Maar het is ook het enige paard waarmee je een travers kan rijden, en dan toch nog alle tijd hebt om in de spiegel te kijken of je haar wel goed zit, geweldig!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110971
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 14:15

Hoi,even antwoorden op alle vragen:Het was een wedstrijd waar je ook onderling,dus zonder startkaart bij kon starten.dan haalde je wel een wp,maar ja die telt dus niet.En het was in de bak bij het gemeentehuis in
Winkel,of in niedorp,het ligt op de rand!
en hij heeft ook nog Artrose in zijn voorbenen,dat had ik er niet bijgezet,en omdat ie ook nog HKO heeft,heeft ie zooltjes tussen zijn voorijzers.Voor de rest heeft ie geen medicijnen ertegen.Het is 4 jaar geleden geconstateerd,en sinds dat hij er tegen behandeld is,heeft ie er geen last meer van(afkloppen!!) Hij loopt elke dag juist beter! Ik weet natuurlijk wel dat het ongeneeselijk is.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hun paard waarbij het is geconstateerd meteen bij de slager laten belanden.mijn paard is het levende voorbeeld dat het niet het einde hoefde te betekenen! OK dan!
En foto's komen eraan.Voor wie in de buurt staat en wil weten waar ie staat:kom eens op Warnaar kijken aan de Langereis!! Vingers aflikken

Barb

Berichten: 12093
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:52

Heej sta je bij Warnaar, daar ben ik om precies te zijn 13 jaar geleden een keertje geweest omdat mijn klasgenootje daar een pony huurde Haha!
ik heb ook een keer in de bak bij het gemeentehuis gereden, bij de onderlinge van ponyclub Winkel. Weet je misschien wie er eerste is
geworden in de B??

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:46

Oooohwww... Tol heeft dus nog 6 jaar te gaan!!! Haha!

Echt super voor jullie! Zo zie je artrose zegt niet meteen dat je paard is afgekeurd. Veel beweging, goede behandeling en een goed dieet kan bij paard wonderen doen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110971
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 14:22

Precies Tyrza!!!! En Warnaar is nu veranderd hoor!Toen was het nog een zooitje en stonden alle paarden in een oude boerderij gepropt,en nu hebben ze een ontzettend mooie binnenbak en een complete nieuwe accomodatie met ontzettend lichte en ruime stallen.
In de B weet ik niet meer precies,maar morgen staat de uitslag in het dorpsblad en zet ik het op Bokt!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110971
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 14:24

Barb,hoe heette die pony en die klasgenoot??Die ken ik namelijk waarschijnlijk wel!!

Barb

Berichten: 12093
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:37

Dat meisje heette Rhea Stiekema en de pony die ze huurde heette geloof ik iets van Rockert als ik het goed heb. Dat meisje woonde met haar
moeder in de Dorpsstraat van Nieuwe Niedorp.
Het was inderdaad een hele oude boerderij wat ik me er van herinner Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:42

he wat leuk joh! mijn vorige pony reed afgelopen weekend naar een 2e plek met 170 punten(beesie is 22)

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 16:52

Barb schreef:
Dat meisje heette Rhea Stiekema en de pony die ze huurde heette geloof ik iets van Rockert als ik het goed heb. Dat meisje woonde met haar
moeder in de Dorpsstraat van Nieuwe Niedorp.
Het was inderdaad een hele oude boerderij wat ik me er van herinner Haha!


Later had ze een eigen pony/paard. Ben ook een keer meegeweest. Alleen heet ze volgens mij Sikkema in plaats van Stiekema.

Ik heb nog een foto van Rhea Haha!

Barb

Berichten: 12093
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:59

neee ik weet heeeeel zeker dat het Stiekema was hoor Mocht
jij ook bij haar blijven slapen???

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:29

leuk zeg. ja de ouwertjes doen het vaak nog goed. ik heb voor een fokker gewerkt die nu nog een oude merrie heeft. met 21 jaar hebben we haar nog meegenomen naar de keuring en ze werd wederom dagkampioen! alle jonkies eruit gelopen. het jaar erna werd ze helaas tweede.....achter haar dochter dus t was geen ramp. nu heeft ze lekker pensioen maar lopen doet ze nog als de beste.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:43

Barb schreef:
neee ik weet heeeeel zeker dat het Stiekema was hoor Mocht
jij ook bij haar blijven slapen???


Ik sliep toen bij Danielle. We gingen samen met Rhea te stappen in Nwe Niedorp Verward .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110971
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 16:56

Haha,wat leuk.Ik ken haar ook,dus it's a small world!!!