zenuwen tijdens wedstrijd.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:24

Prisca schreef:
Candace schreef:
Tuurlijk maar je coupons ben je dan ook kwijt, kun je beter toch een extra puntje rijden en dan bijv. de klasse uitrijden ofzo. Als je dan zoiets hebt van nu ben ik er klaar voor om over te stappen dan kan dat iig als je dat wil.

Euh er is een verschil in starten om een gevoel en een goed gevoel op te bouwen en iemand die perse na 10 punten wil promoveren....ik zeg altijd hardlopers zijn doodlopers. En ikheb er veeeeel gezien de doodlopers dan.

Waar lees jij dat ik zeg dat iemand na 10 punten per se wil promoveren? Ik zeg alleen dat je iig de puntjes dan hebt mócht je willen promoveren. En ik zeg ook dat het misschien een goed idee is om de klasse uit te rijden. Even lezen dus voordat je dit soort dingen zegt...

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:32

Hier nog zo'n zenuwpees!
Ik gebruik de druppels van bach, en als ik het weg krijg, eet ik een banaan.
Nou moet ik wel zeggen, hoe meer wedstrijden ik rij, hoe beter het gaat :)
Ik heb nou een paar maanden wegens omstandigheden niet gestart, en heb over 2 weken weer een wedstrijd geplant staan.
Vaak ben ik na een stop weer heel misselijk als ik op wedstrijd moet, krijg dan vaak ook pas eten weg als het er weer allemaal opzit.
Ik leg voor mezelf de lat ook te hoog, en dat is iets waar ik mee moet oppassen. Ik wil het te graag te goed doen.
Maar zoals ik al zei, veel wedstrijden rijden, maakt het toch wel beter :j
En er op gaan zitten met de instelling, lukt het vandaag niet? volgende keer weer een kans!

Cute_Cupcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:34

ik weet wel iets wat je misschien kan helpen,
probeer bach rescue, dit is een natuurlijk product wat je op je tong moet spuiten waar je rustig van word in stressvolle situaties! doe dit een uur voor je proef een paar pufjes en het werkt echt je bent dan een stuk relaxter!