*Trots* Ben Z startgerechtigd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Luci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:51

goh wat goed zeg, in 7 weken door de m2 heen...super!
Succes in de Z!

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:53

Goed hoor dat je 22 kg kwijt bent... en inderdaad Foto´s foto´s van je Z-debuut! Hihi..
Ik ken het gevoel van je eerste Z-proef.. heb me nog nooit zo klein gevoeld... haha.. ben er nu bijna aan gewend!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:00

Smaxie schreef:
Ik ken het gevoel van je eerste Z-proef.. heb me nog nooit zo klein gevoeld... haha.. ben er nu bijna aan gewend!

Maar smaxie, je bent niet een van de grootsten! je bent nu eenmaal maar een klein meisje, daar zou je nu toch onderhand aan gewend moeten zijn! *LOL*

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:16

Toen ik aan het losrijden was tussen al die "grote namen" voelde ik me net een tuinkabouter (dus kleiner dan dat ik me normaal voel Desiree Haha! )
Nu zit ik meer op 2 turven hoog - niveau Pling (dus iets groter gegroeid)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:33

dat is inderdaad erg klein dan, want dan blijft er niet zoveel over, grinnik.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:15

Gefeliciteerd, maar vergis je niet... je hebt welliswaar een grotere baan ter beschikking, de oefeningen volgen elkaar ook sneller op! Maar de foto's zien er super uit, dus het zal wel geen probleem worden.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:26

gefeliciteerd hoor, ging ik maar zo snel door een klasse heen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:32

Goed gedaan Peggy
En nu maar shoppen voor dat hoedje Geld, geld!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:12

super gedaan hoor! ik ga misschien, (lees waarschijnlijk wel) voor de 1ste x M2 starten over 2 weken, ik hoop dat het net zo voorspoedig mag gaan als bij jou dan! en dan ook Z, maarja ik rijd dan wel nog bij de pony's he!
enne heb je al un hoedje gevonden? blauw of zwart?

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 08:29

jaggie schreef:
super gedaan hoor! ik ga misschien, (lees waarschijnlijk wel) voor de 1ste x M2 starten over 2 weken, ik hoop dat het net zo voorspoedig mag gaan als bij jou dan! en dan ook Z, maarja ik rijd dan wel nog bij de pony's he!
enne heb je al un hoedje gevonden? blauw of zwart?

Ik had ook totaal niet verwacht dat de M2 zo relatief makkelijk ging, omdat het steeds moeilijker wordt en de juy's steeds kritischer kijken, M1 ging nl veel minder makkelijk! Maar de mijne leek het ineens allemaal veel leuker te vinden..hij moest ook beter op gaan letten. Maar ik ben er nog niet hoor...heb nog wel wat minpuntjes om flink mee te trainen voordat het allemaal echt gaat zoals het moet! Maar we moeten toch ergens beginnen Haha!
Ben op zoek naar een zwart hoedje

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:42

Super peggy! Van harte gefeliciteerd en heel veel succes in de Z! OK dan!

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:45

Gefeliciteerd OK dan! *ben wel jaloers* zal er bij mij wel nooit van komen Tong uitsteken

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 10:46

Jupiter schreef:
zal er bij mij wel nooit van komen Tong uitsteken

...dat dacht ik ook.... Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:13

he nu bedenk ik me ineens iets!
ik heb je zien starten in Best ooit, want je rijdt voor best he!
en heb je toevallig ooit op het ELE/ROC gezeten?want dan heb je nml bij mn moeder in de klas gezeten Knipoog
want toen we op wedstrijd waren in best(vorig jaaren jaar ervoor was ik er ook) zei ze dat er misschien wel een oud leerlinge van haar mee zou doen, omdat die bij de club van best zat, dacht dat ze toen de naam peggy noemde

maar kan me ook vergissen hoor!

maar iig veel succes in de Z1, en ik hoop je daar volgend outdoor seizoen tegen te komen Knipoog als je dan niet allang in de Z2 zit tegen de tijd dat ik Z1 mag starten....

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 20:47

Renske20 schreef:
he nu bedenk ik me ineens iets!
ik heb je zien starten in Best ooit, want je rijdt voor best he!
en heb je toevallig ooit op het ELE/ROC gezeten?want dan heb je nml bij mn moeder in de klas gezeten Knipoog
want toen we op wedstrijd waren in best(vorig jaaren jaar ervoor was ik er ook) zei ze dat er misschien wel een oud leerlinge van haar mee zou doen, omdat die bij de club van best zat, dacht dat ze toen de naam peggy noemde

maar kan me ook vergissen hoor!

maar iig veel succes in de Z1, en ik hoop je daar volgend outdoor seizoen tegen te komen Knipoog als je dan niet allang in de Z2 zit tegen de tijd dat ik Z1 mag starten....

Ik ben bang dat je je toch vergist... Knipoog Ik rij niet voor Best, maar voor Nederwetten. Ik WOON wel in Best.
En helaas heb ik ook niet op het ELE/ROC gezeten...dus...zal misschien een andere Peggy geweest zijn (die zijn er meer namelijk... Schijnheilig )

Maar toch bedankt dat je al zoveel vertrouwen in me stelt, dat ik volgende zomer misschien in het Z2 zit... Haha! (ik doe mijn best...)

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:49

Hey Gefeliciteerd!!!!
Maar vergis je niet, je zei "misschien meer tijd om de dingetjes netjes af te werken"....
Ze laten je zowat bij ieder bordje een oefening doen hoor
Veel succes in de Z1, ik voelde me ook net een tuinkabouter (Gek he, op een C pony tussen de D-E's Schijnheilig )

SuperSnel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 00:07

Goed gedaan Ivanhoe en jij. Gefeliciteerd en veel suc6 in Z Lachen

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:05

he peg, ik was er lekker bij! ben trots op jullie, jullie hebben het maar weer netjes gedaan! Nou maar hopen dat mijn startkaart zo klaar is en dan kunnen we lekker concureren, maar wel een beetje medelijde met me he! Je weet wel waarom, zal het zwaar krijgen! Hahaha nou kei veel succes zaterdag en natuurlijk ook verder in het Z!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:46

goed joh!!! gefeliciteerd!!
veel suc6 in het Z!

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:51

Wat goed van jullie! *LOL* ,helemaal geweldig OK dan!
Gefeliciteerd he!! ,hoop dat het net zo goed of zelfs nog beter gaat dan in de M2 Knipoog
Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:07

jah dat je maar in 6! weken door mag naar de z2 Tong uitsteken hehe... veel succes en gefelciteerd