Het is bij mij vooral afhankelijk van het paard dat ik rijd
Met het ene paard spring ik liever, het andere dier is een gouden paard in de cross
Dressuur vind ik ook heel leuk, maar alleen als mijn paard er ook lol in heeft
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Het liefst zoveel mogelijk uit je paard halen en kijken waar zijn talenten liggen is mijn motto. Als we maar lol hebben
Ga volgend jaar misschien nog maar eens crossen. De training gaat iig super. En zaterdag kijken bij de endurance... Misschien is dat ook wel leuk. En 27 november een proefje voor de lol in dameszadel en daarna omzadelen en over vuur springen. Moet allemaal maar kunne....
Verder spring ik ook vaak (thuis), maar ik ben nog maar 1 keer gestart. Wel gelijk een winstpuntje
Binnenkort wil ik ook SGW gaan starten! Buitenrijden doe ik ook graag, maar ik ben niet van plan om Endurance te gaan rijden 
¡!Ellen!¡ schreef:Ik rij voornamelijk dressuur, in de M1 met 11 winstpunten. 14 september ga ik M2 startenVerder spring ik ook vaak (thuis), maar ik ben nog maar 1 keer gestart. Wel gelijk een winstpuntje
Binnenkort wil ik ook SGW gaan starten! Buitenrijden doe ik ook graag, maar ik ben niet van plan om Endurance te gaan rijden
Info+foto's over mn ponytje kun je in mijn profiel vinden