Coupons op sturen er een brief bij doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yess

Re: Coupons op sturen er een brief bij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:25

Vroeger deed ik er altijd wel een briefje bij, tegenwoordig stuur ik alleen de coupons op, tenzij ik met iemand meerijd of er wat speciaals is oid, dan even een post-it erop.

zenith1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:31

Meestal doe ik er een briefje/post-it bij. Dan hoef ik mijn coupons nog niet in te vullen. Stel dat ik niet kan starten of de wedstrijd gaat niet door dan zijn mijn coupens weer netjes bruikbaar.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:34

Dat is juist niet de bedoeling zenith ;)
Als een organisatie al die coupons nog moet invullen :=

Als je niet start kun je gewoon de gegevens doorhalen en opnieuw de plaats en datum invullen :j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:35

Je bent me net voor nibbit, het is juist de bedoeling dat je ze wel invult. Je zult maar een concours hebben met 20 dressuurringen en drie springtuinen, en alle ruiters vullen hun coupons niet in...

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 11:19

En je kan je coupons gewoon gebruiken als je onverwachts niet start. Oude plaatsnaam en datum doorkrassen en nieuwe invullen. Misschien niet netjes maar zijn gewoon geldig.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:57

Ik stuur alleen me coupons op, als je bijvoorbeeld laat wil starten of aan het begin kan je natuurlijk er een briefje bij doen om dat te vragen.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 20:15

Als ik kan starten, alleen coupons of er moet een voorkeur zijn voor tijd omdat ik niet eerder/later kan, dan wel een briefje erbij.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 20:21

Bij ons in de buurt is het ook wel eens voorgekomen/ komt het nog steeds voor dat mensen die hun coupons niet invullen niet op de startlijst komen te staan. Geef het secretariaat ook groot gelijk, het is al vrijwilligerswerk en ze hebben het al druk zat. :)