Ik heb pas 2x gestart en ik ben misschien wel te weinig zenuwachtig want ik rij volgens mij niet eens geconcentreerd genoeg los. Ik zou denk ik wel zenuwachtiger zijn als ik bij mij op stal zou starten waar iedereen je kent .Ook omdat ik de afgelopen 2x steeds 2 winstpunten (1 per proef) heb gereden en ik op stal eigenlijk nooit zo fanatiek rijd. Mensen verwachten dan wat van je en dan zou ik bang zijn voor: 'kijk nou, hoe kan zij nou al 4 wp hebben'.
Daarom start ik liever buiten mijn eigen manege!
Anoniem
Geplaatst: 17-08-03 09:52
Mijn vader zei vroeger altijd: "Wat stel je je nu aan, vanavond krijg je gewoon weer te eten" Ik moet daar nog steeds aan denken als ik merk dat ik in de stress schiet en kan het dan weer relativeren.
Imker
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:27
Klopt, maar wat ook heel vervelend is, ik ga 99 van de 100x alleen... Dan moet je dus echt alles zelf regelen: lezer, kijken welke ring je moet, zadelen en dat is nogal vervelend en dat helpt ook mee met het negatieve gevoel.
Lielle
Geplaatst: 17-08-03 18:30
imker, ik ga ook naar Oss (misschien alleen, en neem dan maar 1 paard mee), we kunnen vast wel wat regelen. En mijn aanbod om een keer mee te gaan staat nog!
Imker
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:31
Lielle schreef:
imker, ik ga ook naar Oss (misschien alleen, en neem dan maar 1 paard mee), we kunnen vast wel wat regelen.
Dat lijkt me erg leuk, lief van je dat je samen wat wilt doen. Ik had ingeschreven voor 2 proeven, maar Jenny zei dat ik het best maar gewoon met 1 kon beginnen. 2 proeven trek ik nog niet...
Sabine
Geplaatst: 18-08-03 03:01
Ik had in het begin heel erg last van wedstrijdvrees, maar ik doe het nu al 6 jaar waarvan 5 officieel, dus de routine komt erbij. Nu zit ik eigenlijk wel in een dipje: Milton deed altijd heeeel erg zn best bij wedstrijden, showen, en ook elke wedstrijd minimaal 160 punten. Maar nu al 2 wedstrijden achter elkaar datik niet tevreden naar huis ging? Zonder winstpunten? Dit klink misschien wel een beetje veeleisend.... Maar A.Vogel is een goed merk kwa anti-stress (spreekt ze uit ervaring )
jihoe
Geplaatst: 18-08-03 07:52
je moet jezelf goed voorhouden: wat is nou het allerergste dat kan gebeuren? dat je proef helemaal de mist in gaat, nou volgende keer beter dan toch, het zou dan wel vervelend zijn maar je hoeft er je brood niet mee te verdienen en je doet het voor de lol.