Paard&sport HET blad van de KNHS,wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daantje5979

Re: Paard&sport HET blad van de KNHS,wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:00

Nee hoor ;) Ik lees het blad ook helemaal door en ik vind het ook erg leuk om te lezen ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:03

Ik lees het blad wel, maar alleen omdat ik hem toch krijg. Zodra er de keuze zou komen om het blad niet te ontvangen en dus ook niet te betalen, kies ik daarvoor

HighFly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:10

mijn zusje krijgt hem ook altijd terwijl ik hem nog nooit gekregen heb. Ik ben ook al langer dan haar lid van de knhs. Maar het blad lees ik zelf wel bijna helemaal uit. Vind het wel leuk om te lezen bij het eten ofzo.

Edit: krijg je per adres maar 1x de Paard&Sport? Want thuis zijn we met zijn 3en lid van de knhs en we krijgen het blad maar 1x :Y)
Laatst bijgewerkt door HighFly_ op 18-01-11 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:13

Ik blader het blad even door, alleen omdat ik hem krijg..
Maar vind het stom dat het een verplicht blad is.

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:17

Als je mocht kiezen dan wil ik hem niet meer.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:48

ik vind het behoorlijk aso van de knhs dat je geen keus hebt, maar wel betaalt voor iets. ik vind er geen zak aan en bij mij belandt hij ook meteen in de papierbak. Misschien dit topic even naar de KNHS doorsturen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 04:41

ik lees hem ook altijd door, mijn ouders vinden het ook leuk om te lezen en als wij ermee klaar zijn is tie voor mijn nichtje van 5 die (door mij) heeeeeeelemaal paardenfan is!
"moet je kijken lonneke, die lijkt op jouw paard!" en dat dan 30 keer :')

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:04

Meestal vind ik het wel leuk om even door te kijken.
Soms staan er toch best handige dingen in.
(een paard dat wij gefokt hadden stond er een keertje in 2010 in dat was wel leuk om te lezen!)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:09

Ik heb deze maand voor het eerst paardensport gekregen.
Tja ik ontvang ook al die mailtjes en daar word ik al gek van. Krijg echt veel mail van de KNHS :+
Lezen doe ik hem niet echt alleen de informatieve stukken over (bijvoorbeeld) hoef of wrom problemen. Dat vind ik nog wel interessant en de advertentie's inderdaad haha
Maar als er een keuze zou zijn zou ik er ook voor kiezen om niet te nemen. Vind het sowieso bizar dat ze dat mogen doen, je verplichten tot een abbo

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:13

na een half uur ben ik wel mee klaar...alleen de laatste paard en Sport heb ik bij de laatste pagina echt een half uur kromgelegen van het lachen _O- :')

Daar staat zo'n horsedate advertentie en de personen die erop staan (in silhouet) zijn voor de meeste niet herkenbaar....
maar nu komt het, ik had dat dus op stal tegen een aantal mensen gezegd dat het M was (de man) je zag het aan het haar en vorm gezicht duidelijk!
Nou hij is dus daarop aangesproken (en mee voor de gek gehouden := ) en als hij ergens niet tegen kan :P
Nu stonden ze er de laatste keer dus in, met caps illustratief/ digitaal erop geplakt :+ echt ik kwam niet meer bij.....

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:16

@_Jessie: je kan je ook afmelden voor die digitale nieuwsbrieven van de KNHS, daarvoor moet je naar http://www.mijnknhs.nl gaan, daar kan je instellen waarvoor je je nog wilt abboneren. Dit kan niet van de Paard&Sport..

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:18

Ja dat heb ik ook gedaan inmiddels! Bedankt hanneke.
Ach dat stripje vind ik wel leuk maar die poster :') Daar ben ik nu toch echt wel over heen haha

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:59

Ik vind het een leuk blad.
Ik zou het ook heel jammer als er wéér een tijdschrift zou verdwijnen.
De printsector gaat al zo hard achteruit! En techniek is ook niet altijd handig.
Soms zijn stukken achterhaald, maar er staan ook leerzame stukken in, maar die zijn wel 2 pagina's lang. En hoeveel is het nou per jaar, €45,- volgens mij, nou daar eet je echt geen broodje minder om.
Als dit blad echt zou verdwijnen is er weer minder inkomsten voor de KNHS en dan worden andere zaken wel duurder. Beetje rommelig verhaal zo, maar hoop dat mijn mening duidelijk is :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:16

Ik lees hem altijd ik vind het een super leuk blad.

Hij is trouwens niet meer verplicht voor alle leden alleen als je wedstrijd start is die verplicht :j.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:54

ik zou alleen niet weten waarom ik lid zou zijn van de knhs als ik geen wedstrijden zou starten.

ik lees het blad ook zelden. als ik mocht kiezen, zou ik het niet ontvangen.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:55

loulou schreef:
ik zou alleen niet weten waarom ik lid zou zijn van de knhs als ik geen wedstrijden zou starten.

ik lees het blad ook zelden. als ik mocht kiezen, zou ik het niet ontvangen.

Als je lid bent van een vereniging ben je automatisch lid van de KNHS, dus dat komt heel vaak voor.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:56

Vind het wel een leuk blad.
Maar lees eigenlijk de meeste dingen hier op bokt al.
Maar als ik niet kan slapen, nog even de paardensport lezen en ik slaap zo *D

LauraDokter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:49

Ik gebruik het blad ook om in slaap te vallen :)
En opzich staan er soms ook wel interessante stukken in.
En zoveel geld vind ik het nou ook weer niet

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:40

Ik erger me juist aan de reclames die ze erbij stoppen. Ze zullen er wel goed aan verdienen maar ik hoef die troep allemaal niet. Ik gooi alle reclame zowiezo meteen weg.

Rondje regio vind ik altijd wel leuk. Vroeger stonden daar alleen verhalen in over mensen die Z of meer reden. Tegenwoordig staan er ook pony's, veteranen, gewone ruiters. Dat vind ik wel sympathiek.

De informatieve artikelen vind ik ook prima.

Ik denk dat als ik mocht kiezen ik het blad niet zou willen. Op internet (bijv. Bokt) is dat nieuws en de informatie ook terug te vinden.
De KNHS zou het blad optioneel moeten maken. Iedereen die het wil kan het ontvangen.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:48

Ik blader de P&S meestal even door maar daar blijft het meestal ook bij. Het (inter)nationale nieuws is meestal al achterhaald en het regionale nieuws interesseert mij echt niet. Alsof ik erop zit te wachten dat ik weet dat een 10-jarig meisje 150 km verderop haar eerste proefje heeft gewonnen :+
De info artikelen zijn soms nog wel leuk evenals het artikel 'door de ogen van'.. maar als ik mocht kiezen hoefde ik hem niet :n

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:11

Ik vind eigenlijk alleen de tuchtcollege uitspraken leuk om te lezen. Rondje regio lijkt me alleen leuk als je iemand die er in staat kent, en nieuws is idd vaak te laat.
Ik vind het ook aardig wat geld voor iets dat je niet wilt, mijn andere tijdschrift abo is maar 30 euro, waarom is dit dan zo duur?

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:46

Af en toe blader ik de Paard&Sport door maar het meeste nieuws haal ik toch hier van Bokt af en ik lees de Paardenkrant.Die Paardenkrant is trouwens ook al binnen 10 minuten uit dus dan maar doorlezen op Bokt.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:10

Ik vind hem echt heel leuk! Inderdaad voor het slapen gaan even lezen en dan als iedereen hem uit heeft alle paarden eruit knippen e.d. en dan een collage maken :D

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:13

nou er staat niet echt veel nuttigs of leerzaams |( in dus ik blad m ff door geef hem dan aan m`n zus die leest alles altijd 300000000 :z en dan hoor ik wel wat er in staat en dan de prullen bak :+

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:16

ach ja. mij intresseerd het niet wat al die topruiters te doen hebben enzo.
leuk maar bokt is idd sneller en leuker omdat je er over kunt discusseren!

er staan helaas geen leuke weetjes en / of tips in.
wel handig dat ik het wist van de dressuur per 11 april maar dat stond al in de nieuwsbrief.

bij mij ging het regelrecht naar de eigenaar omdat mijn lesgever jacoba ottema er in stond en dus goede kennisen van de eigenaar is.. :P