Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mexlovenoa schreef:zijn er ook mensen die cross rijden?
Selinaa1 schreef:Ja hier nog 1!!!
sinds een maandje!!
Selleenxfabricius
7 jaar heeft altijd voor de kar gestaan en af en toe wat dressuur werk
ik heb hem gekocht voor de dressuur hij is erg leergierig dus het komt helemaal goed en doet erg zn best
Maar tis vooral een ontzettende knuffel, zo'n ontzettend lief paard!!
Debbie schreef:Hier praten we ook altijd flink over onze tuigers: [HK] Wie rijd er ook een KWPN Tuigpaard???
Ik heb zelf een Torino x Harrald. Afgelopen zondag onze eerste dressuurwedstrijd gereden en meteen een 1e en 2e prijs gewonnen met 188 & 183.
Ik hou er wel van om wat aparts te hebbenMaar tis vooral een ontzettende knuffel, zo'n ontzettend lief paard!!

aslo schreef:Wij hebben ook een Fabricius merrie (x Aktion). Momenteel M1 + 6. Kan ook springen, maar wordt dan wel erg heet. Vwb de dressuur heeft ze heel veel potentie, dus daar richten we ons voornl. op.
Luisa schreef:ik heb een kwpn gekruist met een tuiger, vader is Moneymaker.
hij is 5 en heeft voor dat ik hem had altijd voor de kar gelopen, en een beetje onder het zadel.
sinds ik hem rij ik hem dresuurmatig, ik wil in de toekomst dresuur wedstrijden met hem gaan rijden.

NatasjavE schreef:Als ik een tip mag geven zou ik Venezia aanbieden bij de Gelderse paarden in Didam (= ook KWPN fokrichting) Ze heeft een mooi Gelders type en grotendeels Gelders Bloed.
Of is ze al opgenomen als Gelders paard?