Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Vind het trouwens geen gezicht, dus ze krijgt gewoon manen in knotjes en een staart op dressuur lengte.
bij welk ras is dat dan? 
we hadden over een tijd dressuurwedstrijd ( aangespannen ) en we kregen een 4 voor de verzorging 2 weken later hadden we weer een dressuurwedstrijd, met net dezelfde jury en onze aanspanning was net net net hetzelfde, niets verschil zat erop, en toen kregen we ineens een 9.. Raar toch?
Maar nee, het is een Engelse Hunter Cob. Dat is niet echt een ras, maar een type.
Apple schreef:Andalusier merrie zou kunnenMaar nee, het is een Engelse Hunter Cob. Dat is niet echt een ras, maar een type.
Je kunt het hier wel ongeveer op zien (zelfde type, alleen is die van ons donkerbruin en groter):
http://www.paintballgypsycobs.com/users ... ies111.jpg
Ik heb overigens als ik met haar ga starten wel een vergelijkbaar tweed jasje, bruine laarzen, off-white broek. Mn outfit is aangepast aan de oorsprong van het paard
Marije_Paard schreef:Ik vind dit altijd zo'n oneerlijk onderdeel. De een vind dat vlechtjes horen, de volgende vind een losse, mooi uitgeklitte staart ook goed en de laatste denkt er helemaal niet over na. Je bent altijd maar afhankelijk van de mening van de jury. Natuurlijk is dat bij dressuur altijd zo, maar in een proefje zijn het gewoon een soort van regels en is het toch wel wat beter te beoordelen. Bij de verzorging is het een heel ander verhaal. Ik vind dat als je paard er gewoon verzorgd uitziet, niet perse helemaal ingevlochten e.d, dan zou je al een voldoende moeten krijgen.
Want stel je hebt een prachtige Andalusier met geweldige golvende manen, waarom zou je die gaan invlechten?