randie schreef:Citaat:Oké, even een extra aanvulling. Paard loopt mooi over de rug, is netjes nageeflijk, kan netjes omgesteld worden, hoeken geen probleem, overgangen prima. We rijden idd rond de 178 punten. Waar we nette punten voor hebben, zijn met name de overgangen en de figuren. Mijnheer heeft vroeger in zijn jonge jaren M1 gelopen, dus dat zit wel snor. Vandaar dat ik me nog wel eens verbaas. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat we echt niet winstpuntwaardig rijden. Ook geen probleem. Het is voor mijn bejaardje een dagje uit. Houdt zijn koppie lekker fris en fruitig...
Over de post hierboven, ik heb met een ouder dier wat nooit op wedstrijd was geweest nog 1ste prijzen gereden in de B dus dat gaat niet helemaal op.
Verder heb ik ook in je profiel gespiekt en ik denk dat het bij jouw balans ligt. Correct me off i'm wrong. Maar de op eerste foto zie ik een ruiter die niet in balans zit en voor overkukelt dit zie je ook terug in het teugel contact. Mijn tip, werk aan je eigen houding. Dan ziet het plaatje er nog mooier uit. Want je paard ziet er absoluut niet uit als een opa.
Ja maar denk je echt dat het daar aan ligt? Ik zie er op wedstrijd 13 in een dozijn die niet in balans zitten en die rijden in het L1 echt hun winstpuntje nog wel.
. Want je paard ziet er absoluut niet uit als een opa.
.
zo kijk. En dat kan zowel negatief als positief zijn. Maar doorgaans komt het aardig in de richting en dat vind ik toch wel prettig.
Waar zitten de knelpunten op je protocollen volgens de jurys zelf?