Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Citaat:Ik wordt ook gek van rijden op aanmelding
annegti schreef:Gewoon op je eigen tijd starten en met het maken van het programma moet al rekening gehouden worden met mensen die ook springen. Is daar trouwens niet iets voor geregeld in het regelement CGJ12 ???

SUPER! 

Zit er niet zo mee hoor...
(was me altijd geleerd dat springen voor dressuur gaat)
Zou er 's middags om 3 uur weer staan speciaal voor mij
nadat ik al wel twintig keer hetzelfde zinnetje gehoord had. Vond 3 balken nog een hele prestatie. Vond het zwaar zwaar zwaar waardeloos, Zeker op een kampioenschap.Citaat:Da's wellicht meer een probleem voor de KNHS omdat die ervoor gezorgd hebben dat er nu tweemaal zoveel winstpunten moeten worden behaald om te promoveren, en de ruiters dit gaan compenseren door tweemaal zo vaak te starten
De echte puntenjagers starten gewoon zo vaak mogelijk terwijl het behalen van een sportpredikaat bij je merrie gewoon een keer zo duur is geworden. Ben ook benieuwd hoelang deze regel blijft bestaan. Net zo'n domme regeling als bij springen met de tweede weigering uitbellen. Als ie een keer stopt groet je af en vertrek je, kan toch ook niet de bedoeling zijn geweest. Is ook geen bal aan voor de bezoekers al die afgroetende ruiters. Daar kom je niet voor kijken.