Wedstrijdenrijden met Welsh B kan dit nog?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

susasan

Re: Wedstrijdenrijden met Welsh B kan dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 19:26

Dankjewel voor alle opmerkingen enzovoort maar ik weet het antwoord van kennis die weet wat ze doet dus is dit topic

GESLOTEN!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:28

Maar dat neemt niet weg dat je hoogstwaarschijnlijk te groot bent voor hem. Springen vind ik dan helemaal not done :n

En een topic kun je niet zelf sluiten ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:29

Je kunt zelf een topic niet sluiten ;) Dat moet een mod doen en dat doen ze alleen als er een goede reden voor is.

Hopelijk staar je je niet blind om de mening van die kennis omdat ze toevallig zegt wat je graag wil horen. Het kan geen kwaad om meerdere mensen hun mening te vragen. Meer weten meer dan een natuurlijk :) En ik moet zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig naar een foto ben :)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:29

Ehm, ik heb in je profiel gekeken, zag geen leeftijd dus dan kan ik het toch vragen lijkt me....er stond nl wel een heel oude foto van toen je 11 was dus dan verwachtte ik dat je iets ouder was maar ok.

En je stelt een vraag, kan het zijn dat de antwoorden je niet bevallen omdat je stiekem bang bent dat het gewoon echt niet kan?

Ik heb trouwens tot mijn 12e op een C pony gereden, daarna was ik echt te groot. Kreeg daar het laatste seizoen ook regelmatig een opmerking over. (niet eens zo van 'he joh, je bent veel te groot' maar meer van 'goh en ga je binnenkort ook overstappen naar een grotere pony want je begint wel te groeien he' dus gewoon aardig)
Maar ik was toen ook echt wel de 1.65 ongeveer, en een C en een B is nog een aardig verschil....

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:32

susasan schreef:
ik ben 14 kijk even naar vorige posten enzo en hoebedoel je paarden rijden?
Sommige mensen jullie moeten begrijpen ik rij nu een pony waar ik ook mee rij enzo maak je niet zo druk het is alleen wat jullie erover denken doe niet zo negatief want blijkt wel dat ik niet zo leuke reacties vind

Hoezo negatief?
Ik ben ruimschoots volwassen :D en rij op pony's.. met mijn 1.84, maar daar komen mijn benen toch echt
onderuit, ook met springen trouwens.
Dus zo raar is het niet dat wij vragen hoe het kan dat je met jouw lengte niet onder de B pony uitkomt.
Heeft hier nog niemand zonder foto gezegd dat het echt niet kan, alleen klinkt het apart.

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 19:33

haha neenee ben daar nietdom voor om te weten dat ik daar niet over kan weten maar ik bedoel daarmee dat ik genoeg weet en dat ik het niet doe!

Vind je zelf nog om leuk te reageren dat ik het niet moet doen kijk daarvoor zeg ik gesloten dat betekend dat ik het weet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:39

Zou je mss een beetje met leestekens willen schrijven, ik kan je berichten moeilijk volgen. Ik weet niet of je daar verder een goede reden voor hebt, anders heb ik niks gezegd.

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 19:42

nee sorry heb daar nooit behoeftes aan gehad en ik ben echt achterhoeks

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:45

Nou als je geen goede reden hebt dan hoor je je dus gewoon aan de boktregels te houden en een van de regels is om duidelijk Nederlands te schrijven met interpunctie :) Een keer een schrijffout maakt niet uit, maar die lange zinnen zonder komma's zijn lastig te ontcijferen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:47

susasan schreef:
nee sorry heb daar nooit behoeftes aan gehad en ik ben echt achterhoeks

Wat heeft achterhoeks te maken met leestekens?

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 19:48

Maar mensn ik weet genoeg bedankt voor alles daaagg

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:49

? Kansloos project? :D :+

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 19:50

Ja dat is het nou doeidoei

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:28

Anders merk je het wel als je de ring inkomt ;) Niet alle jury's zijn ervan gecharmeerd wanneer een ruiter te groot is. Maar als het nog kan zul je het misschien niet merken :) Succes er verder mee.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:36

Calanddra schreef:
Rosa, heb jij toevallig een foto als voorbeeld? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 169 op een pony van 123 past. Een vriendin van mij is dacht ik iets groter dan 160 en heeft een pony gereden van ongeveer 128, dat ging nog wel, maar ze had niet veel groter moeten zijn.

Bij deze!

Afbeelding

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:04