Starten met Thermolaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re: Starten met Thermolaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:52

Ik ga morgen ook de ariats ophalen.
Ik wilde ook een mooie sjieke en warme laars voor op wedstrijd. En het liefst rond de 100 euro. Ik heb me echt rot gezocht. Maar niks naar mijn wensen gevonden. Of te brede voet, of van stof enz.
Ik heb me maar even flink moeten slikken en maar voor de ariats gegaan. Een rib uit me lijf maar wel een mooie laars en hoop ook warm.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 10:18

Tip van de dag! Bij het gareel heb je ook zulke laarzen! Hkm elegance nu in de aanbieding voor 39.95 en ze zitten lekker en rijden prima!
iemand nog contact gehad met knhs over starten met deze laarzen? of zal ik het maar
gewoon testen :D

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:16

marijkedam schreef:
Ik heb de laarzen van de anwb. Zijn van leer, maar dan wel suedeleer, met echt leer.
Daarbij rij ik met veiligheidsbeugels.
Zou het dan even goed mogen?

Dat zijn toch geen rijlaarzen? Dan mag je er niet mee starten lijkt mij

lovevariant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:00

heeft iemand ondertussen de knhs al gevraagd of dit mag, ik heb namelijk vandaag heel de dag me rot gezocht naar thermolaarzen, en wil ze ook echt hebben!!
Ik denk niet dat ik van plan ben om er wedstrijden mee te starten, maar als het echt koud gaat worden ga ik het misschien ook maar overwegen.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 21:40

Sorry ik heb nog geen contact opgenomen met het KNHS omdat onze stal donderdag is afgebrand(zie onderschrift), op bokt zijn we ook op voorpagina nieuws terug te vinden. Zoals jullie wellicht begrijpen heb ik nu even andere belangrijkere dingen aan mijn hoofd.

Groeten Noëlle

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:09

Jeetje wat heftig! Is je paard in orde?!

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:30

Pfff... Dan heb je zeker wel wat anders aan je hoofd!
Heel veel sterkte en succes met dit verschrikkelijke verhaal.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 17:47

Hoi,

Mijn paard is 1 van de paarden die in brand heeft gestaan, daardoor is het haar op zijn rug verschroeid, maar dat komt wel weer goed. Het jongste paard van mijn schoonzus waar ik heel veel mee deed heeft het niet gehaald. Het andere paard van mijn schoonzus is als een vuurbal naar buiten gekomen en is in de sneeuw gevallen dit is haar redding geweest en heeft haar geblust. Ze is nu dan ook helemaal verschroeid, 1 oog is erg geraakt en we weten ook nog niet of ze daar nog mee kan zien, maar als dat het ergste is mogen we nog niet klagen. Met 1 oog kan een paard ook goed leven.
Het is allemaal vreselijk maar de paarden die eruit zijn gekomen gaan het redden, er gaat natuurlijk alleen wel heel veel tijd in zitten.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:56

wessjuhh schreef:
Hoi,

Mijn paard is 1 van de paarden die in brand heeft gestaan, daardoor is het haar op zijn rug verschroeid, maar dat komt wel weer goed. Het jongste paard van mijn schoonzus waar ik heel veel mee deed heeft het niet gehaald. Het andere paard van mijn schoonzus is als een vuurbal naar buiten gekomen en is in de sneeuw gevallen dit is haar redding geweest en heeft haar geblust. Ze is nu dan ook helemaal verschroeid, 1 oog is erg geraakt en we weten ook nog niet of ze daar nog mee kan zien, maar als dat het ergste is mogen we nog niet klagen. Met 1 oog kan een paard ook goed leven.
Het is allemaal vreselijk maar de paarden die eruit zijn gekomen gaan het redden, er gaat natuurlijk alleen wel heel veel tijd in zitten.

|(

wat een afgrijselijk nachtmerrie dit.. heel veel sterkte!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:48

Citaat:
Hoi,

jezus, veel sterkte met de dieren. En is die rotsneeuw toch nog ergens goed voor geweest. Hopelijk houden ze er niet te veel psychische schade aan over. Maar inderdaad dan kunnen die thermolaarzen je gestolen worden, begrijpelijk.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 22:21

Heel erg bedankt allemaal.

Maar de sneeuw is zeker ergens goed voor geweest!! Ik wil niet weten hoe het anders was afgelopen...

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:47

Deze mogen toch wel?

Afbeelding

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:48

vast wel, vind ze super mooi maar wel flink prijzig!

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:50

wessjuhh schreef:
Hoi,

Ik krijg hier trouwens helemaal kippenvel van, veel sterkte!

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:51

Ja randie, prijzig zijn ze zeker. :=
Hou het wel bij een dubbel paar sokken. :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:51

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:54

_tarja_ schreef:
randie schreef:
er zijn laarzen te koop waarbij vermeld staat dat het wel mag..

dat zijn deze types
http://www.loesdau.de/loesdau/img/produ ... 150-l1.jpg

Ja en leuke prijs, heb ze gelijk besteld!

Ze staan niet meer op de website. Of kijk ik met me neus? ;)
Ik ben niet al te goed in duits hoor dus kan er overheen gekeken hebben.
Kan een van jullie de link sturen?

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:55

Ow wacht, ik keek echt met me neus. :+ :+
Heb ze gevonden..

Bonney4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:01

Ik denk dat hetniet mag. vind het er ook niet moo uit zien ;)

Celectic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:32

Bonney4ever schreef:
Ik denk dat hetniet mag. vind het er ook niet moo uit zien ;)

Ik vind ze ook vreselijk :o

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:39

Het gaat er toch om dat ze warm zijn en fijn rijden ? En voor een schappelijke prijs.. dus wat wil je nog meer.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:40

_tarja_ schreef:
randie schreef:
er zijn laarzen te koop waarbij vermeld staat dat het wel mag..

dat zijn deze types
http://www.loesdau.de/loesdau/img/produ ... 150-l1.jpg

Ja en leuke prijs, heb ze gelijk besteld!

@tarja; Ga ze ook bestellen, maar is het een zool met een beetje profiel of bijna glad?
Want ik wil er ook eigenlijk buiten in de sneeuw mee lopen, of glij ik dan gelijk op me plaat? :P