hij heeft heel duidelijk een wit voetje dat ziet zelf een kind van 2 nog wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als veulentje was hij zwart maar bij de stamboek opname was al duidelijk te zien dat hij wit werd..

Sonja schreef:Hoe gaat dat tegenwoordig op Engelse wedstrijden dan Jury? Krijg jij alle paspoortjes bij de protocollen mee het juryhok in ofzo?
). Hij wordt om het half jaar geënt en nooit binnen 7 dagen voor een wedstrijd.Biskwie schreef:Ik heb ruim twee jaar met een hengst gestart, terwijl dit inmiddels allang een ruin was. Verschillende mailtjes en telefoontjes naar de KNHS, meerdere malen doorgegeven en bij de uitgifte van nieuwe coupons ging het elke keer mis. Later heb ik het maar zo gelaten, niet dat het zo hoort, maar ik vond dat ik er genoeg aan gedaan had.
Mijn paspoort en alle andere papieren kloppen wel qua kleur enzo. Ik denk alleen als ie opnieuw gemeten wordt, dat ie wel iets groter geworden is,maar dat moet voor een paard niet veel uitmaken.
esmolove schreef:mijn welshje heeft schijnbaar een witte kroonrand die ik nog steeds aan het zoeken ben omdat die niet bestaat
hij heeft heel duidelijk een wit voetje dat ziet zelf een kind van 2 nog wel
mrie schreef:Ik denk dat het aantal controles oploopt naar mate je op een hoger niveau rijd.

CM_ schreef:De controle is heel erg regio gebonden.
Ik heb werkelijk nog nooit iets hoeven te tonen.
Nu hebben we hier altijd erg grote ringen, ook op de kleinere wedstrijden, ik denk dat dat ook wel meespeelt (tijdbesparing)
Maar hier, in brabant is een ring van 30 bij dressuur heel normaal. Springen doet er gemiddeld een 60 in de rubriek.
Maar in elk geval hier wordt er nooit gecontroleerd, zou van mij steeksproefsgewijs wel mogen. Maar standaard, nee alsjeblieft niet, dan lopen ze dus echt wel uit en zullen de rubrieken kleiner worden.