Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tes82 schreef:Ik vind het een waardeloze regeling. De Z(1) proeven in een 20 x 40 ring vind ik prima te rijden. Ik heb ook nog niemand gehoord die blij is met deze regel. Bij mij in de buurt is vrijwel alles in een 20 x 40 bak, dus ik moet straks verder weg op zoek naar een 20 x 60 ring. Ik vond het juist wel een leuke afwisseling, outdoor 20 x 60 en binnen 20 x 40.
Fitzroy schreef:Karin, ligt hier niet een taak voor jou en de hoedjesbrigade
KarinvdM schreef:Fitzroy schreef:Karin, ligt hier niet een taak voor jou en de hoedjesbrigade
En wie start er tegenwoordig Z met een helm??![]()
Helaas is het grootste deel van de hoedjesbrigade niet meer of nog maar weinig actief op Bokt... Ik vrees dat ik het dan alleen moet gaan doen. Ik zie hier dus een schone taak voor anderen, maar ik wil best meedoen hoor.
Je hebt toch sites waar je een online petitie kan maken?
Cil_ schreef:Deze twee oudjes hebben ook voorkeur voor 20x40 simpelweg omdat je minder meters hoeft te maken, dan maar een paar oefeningen en scherpe wendingen meer.
KarinvdM schreef:Fitzroy schreef:Karin, ligt hier niet een taak voor jou en de hoedjesbrigade
En wie start er tegenwoordig Z met een helm??![]()
Helaas is het grootste deel van de hoedjesbrigade niet meer of nog maar weinig actief op Bokt... Ik vrees dat ik het dan alleen moet gaan doen. Ik zie hier dus een schone taak voor anderen, maar ik wil best meedoen hoor.
Je hebt toch sites waar je een online petitie kan maken?
Roxxiejj schreef:Ik start juist Z1 om het hoedje en dan gaat het afgeschaft worden. Leuker kunnen ze het niet maken, wel moeilijker???![]()
Roxxiejj schreef:Toch zou je denken, sorry, dat mensen in de Z, sorry, niet snel zouden vallen