Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SadyLady schreef:Wanneer is deze wedstrijd?
Want nu lijkt het een beetje alsof ze bedoelen de sluitdatum van het inschrijven. Terwijl je volgens KNHS reglementen alleen hoeft te betalen als je je afmeld binnen 1 week voor de wedstrijd.
)SadyLady schreef:Wanneer is deze wedstrijd?
Want nu lijkt het een beetje alsof ze bedoelen de sluitdatum van het inschrijven. Terwijl je volgens KNHS reglementen alleen hoeft te betalen als je je afmeld binnen 1 week voor de wedstrijd.
Torius16 schreef:Moorke:
artikel 39 lid 3.
Wanneer een deelnemer zich heeft ingeschreven, maar vóór deelname aan die wedstrijd en na het sluiten van de inschrijfdatum moet promoveren of degraderen,
dient de deelnemer aan te tonen aan de wedstrijdgevende organisatie, dat hij in een hogere of lagere klasse dient te starten. Wanneer deze mogelijkheid door de
wedstrijdgevende organisatie niet geboden kan worden, krijgt de deelnemer zijn inschrijfgeld terug.
Maw ze bieden je deze mogelijkheid niet, immers wachtlijst, dus inschrijfgeld niet verschuldigd.
Hoop dat ze dat wel begrijpen.....
Nibbit schreef:Wat een gezeur zeg! Weten jullie uberhaupt hoeveel werk een organisatie heeft van de wedstrijden en de voorbereiding daarvan?
De regels mbt afmelden en aanmelden zijn duidelijk beschreven....
Nibbit schreef:Wat een gezeur zeg! Weten jullie uberhaupt hoeveel werk een organisatie heeft van de wedstrijden en de voorbereiding daarvan?
De regels mbt afmelden en aanmelden zijn duidelijk beschreven....
Moorke schreef:Torius16 schreef:Moorke:
artikel 39 lid 3.
Wanneer een deelnemer zich heeft ingeschreven, maar vóór deelname aan die wedstrijd en na het sluiten van de inschrijfdatum moet promoveren of degraderen,
dient de deelnemer aan te tonen aan de wedstrijdgevende organisatie, dat hij in een hogere of lagere klasse dient te starten. Wanneer deze mogelijkheid door de
wedstrijdgevende organisatie niet geboden kan worden, krijgt de deelnemer zijn inschrijfgeld terug.
Maw ze bieden je deze mogelijkheid niet, immers wachtlijst, dus inschrijfgeld niet verschuldigd.
Hoop dat ze dat wel begrijpen.....
Bedankt voor het zoeken Torius16!
Ik ga ervan uit dat ik niet hoef te betalen (ook als ik donderdag zeg haal me maar van de wachtlijst af wat voor ze nog wel een reden zou kunnen zijn), tenzij ik mag starten natuurlijk. Anders zoek ik volgende keer wel een andere wedstrijd.
Heel veel succes Alie!
)
Lante schreef:Ik vind het wel weinig flexibel van een secretariaat als je ene paard geblesseerd is en je hebt een andere waarmee je kunt starten, dat je dan dubbel startgeld moet betalen, heb dit zelf ook een paar keer gehad, maar nog nooit dubbel startgeld hoeven betalen...