Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

runningkawa schreef:Citaat:Als er ruimte is, dan gaat ze in een hoek staan en blijft m'n zusje daar ook in de buurt rijden
niet dat het bij jullie zo is, maar meestal is er binnen al helemaal geen ruimte voor
en dat in de buurt blijven rijden is vaak voor de rest ook niet erg fijn.
HET REGLEMENT schreef:Artikel 129 Oefenterrein
Het longeren van paarden is uitsluitend toegestaan, indien het oefenterrein voldoende groot is en er daartoe een speciaal gemarkeerd terreingedeelte bestemd is. Is dit niet het geval, dan uitsluitend na uitdrukkelijke toestemming van de wedstrijdgevende organisatie. In géén geval mogen andere deelnemers als gevolg van het longeren worden gehinderd.
(ik werk wel gewoon
)
Die moeten gewoon achter elkaar en nog wat op elkaar inspelen voor ze de ring ingaan
Meestal blijven die ook op een stuk waar ze zo min mogelijk last veroorzaken en vaak rijden ze ongeveer op een 20x40 stuk los. kattebeest schreef:of wat dacht je van degene die uit de ring komen en gezellig met 2 of soms 3 naast mekaar uit te stappen?
of iemand die longeert in de binnenbak???
gebeurt ook nog hoor!

Waar ik ook niet tegen kan zijn mensen die denken dat de bak van hun is! Of niet om zich heen kijken maar naar de grond staren. Ik werd laatst een paar keer zo erg gesneden (exspres) dat ik wraak had genomem en wel 5 keer vlak voor haar en haar paard ben langs gereden of haar oefening verstoorde, kom nou ik mag dan een meisje van 15 op een simpele pony zijn maar ben niet minder als hun! (of in dit geval haar).
Lijkt me toch niet fijn!
Maar ik hou dan wel rekening met andere ruiters hoor, die hebben toch ook het recht om fatsoenlijk los te rijden zonder dat er van die mensen in de weg rijden
)