Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mootje schreef:Dat komt inderdaad aardig in de buurt. Ik heb random collega's en stalgenoten gevraagd wat zij er van zouden maken, en aan de hand daarvan heb ik ervoor gekozen om het weg te laten

, op stal is het Sammy en Nitro. Stal'naam' voorgezet, dus is nu That's Sammy en That's Nitro.

_Hoefslag_ schreef:Er komen veel leuke namen voorbij, maar ik vraag me af of er ook ruiters zijn die de sportnaam van hun paard/pony nu nog willen verranderen, en waarom?
) was ik er niet op de hoogte van deze papieren had.. Vorig jaar overgenomen, dit jaar dus weer lid geworden en die oude startkaart weer aangevraagd, maar op wedstrijd staat ze dus iedere keer als ras en afstamming onbekend - en dat vind ik erg jammer!
) en zou ik eht dus puur doen om haar afstamming er ook nog bij op te krijgen - maar daarvoor moet ik dus ook weer een nieuw paspoort aanvragen want die is ook op de gok doorgegeven door de vorige eigenaar
.. echt een zootje hoor haha! maar aangezien ihj zelf geen sportambities had
? 
Veel succes
Ik vind 2 good 2 B true wel leuk (spreek uit: to good to be true) maar dat heeft niks met Cappucino te maken eh (: 
turbo6 schreef:Ik heb er nog geen mijne heet op papier: Cappucino maar ik wil er iets anders van maken voor de concoursen. Weten jullie misschien ietsIk vind 2 good 2 B true wel leuk (spreek uit: to good to be true) maar dat heeft niks met Cappucino te maken eh (:
)
.