xTweetyx schreef:als die gene midde in dat stukje gaat staan en dat meisje op hele kleine volte erom,
dat is nogal irritant ja.
Lijkt me niets met dit topic te maken te hebben.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Ik vind dus wel degelijk dat er ook een verantwoordelijkheid bij jezelf (in welke functie je daar zelf dan ook bent) ligt om wat te zeggen bij misstanden.
Waarom zou je als mededeelnemer of toeschouwer niets mogen (of eigenlijk volgens mijn normen en waarden moeten) zeggen tegen een ruiter dien zij pony/paard bewust pijn doet.
Sabin_e schreef:Het is niet zo dat TS het meisje er zelf op aan heeft moeten spreken. TS zou ook zoiets kunnen hebben van "ik laat dat meisje met rust, het zijn haar zaken, niet de mijne. Maar omdat ik er niet mee eens ben maak ik er wel een melding van". En TS vraagt nu waar dat kan.
Zeggen dat ze de moed maar moet hebben om er even iets van te zeggen is dus niet echt aan de orde, vind ik.
Zelf zat ik ook te denken aan iemand die een 'aanspreekpunt' is voor dit soort meldingen, die aanwezig is tijdens de wedstrijden. Het secretariaat bijvoorbeeld.
Ik hoop dat dit topic je helpt TS, succes!

xTweetyx schreef:als die gene midde in dat stukje gaat staan en dat meisje op hele kleine volte erom,
dat is nogal irritant ja.
Jolienn schreef:Is dit niet iets voor de federatievertegenwoordiger?
) Uiteindelijk ging het beest dus in de staak voor de uitgang roept ze ook nog tegen andere mensen dat ze hem weg moeten jagen!!
Ik zei dus dat als ze zelf eens zou ophouden met het pesten van haar paard dat het ook beter zou gaan
, maar dat werd niet gewaardeerd!!
Searcher schreef:Ik ken ook een amazone die ik gewoon zo beroerd vind rijden dat ze daar ook wel wat van mogen zeggen. En JA ze weet dat ik dat vind maar ze heeft geen plaat voor de kop maar 3 berlijnse muren. Dikke sporen, handjes erg stug en vast, enorm stuiteren tijdens het doorzitten. Zonder sporen loopt dat paard vast niet eens meer want ik kan geen moment vinden waarop dit er niet inzitten. En na een half jaar wedstrijden nog lang niet in de buurt van een winstpunt. Ga je dan als ruiter zijnde niet beseffen dat er iets niet klopt? Helaas wordt er pas wat gedaan als een paard echt zowat afgeranseld wordt en dan nog niet altijd. Ik heb gehoord dat ze wellicht een jury op het terrein willen laten rondlopen die op dit soort dingen let. Zou een goed ding zijn.