maarja dat moet je maarnet willen , naar mijn mening is het wel mooier en je kan dan ook gelijk veel meer met je haar
ik heb het korter en in laagjes geknipt.
ik moetzeggen het gaat nu een heel stuk makkelijker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
skyline schreef:Ik zou zeggen korter knippen en in laagjes,
maarja dat moet je maarnet willen , naar mijn mening is het wel mooier en je kan dan ook gelijk veel meer met je haar![]()
![]()
KimJenda schreef:xx_Irisje schreef:Dat gaat jou haar niet houden zo'n netje..
Mijn ervaring is dat hoe meer je er aan toevoegt hoe minder het zit.
Voor mij werkt het meevlechten van het elastiekje, ooit als zit gekregen van een collega met superkort haar
En doe jij dan nog iets over de knot heen? O
KimJenda schreef:skyline schreef:Ik zou zeggen korter knippen en in laagjes,
maarja dat moet je maarnet willen , naar mijn mening is het wel mooier en je kan dan ook gelijk veel meer met je haar![]()
![]()
tja, ik zou aan de ene kant ook wel meer met mijn haar willen, en dan zou ik het iets korter moeten knippen. Maar aan de andere kant heb ik altijd al lang haar gehad en durf ik het niet![]()
Mijn lange haar hoort een beetje bij wie ik ben........ maar korter zou wel een stuk gemakkelijker zijn.

) knot maken in mijn nek zodat het lekker zit, daarna een netje over mijn hele haar en daar een heel dik elastiek om de knot heen (waar dus het net overheen zit).

[/quote]KimJenda schreef:[qoute] ik heb ook mn hele leven lang haar gehad tot de dag van vorige maand
hopakee toen had ik oppeens nog maar haar tot aan mn schouders & een schuine pony inplaats van een rechte.
ik heb nu een heel stuk minder klitten ,
ik kan zelfs een dag mn haar niet kammen en dan zit het nogsteeds goed![]()
& ik kan er alles mee , en bij mij staat het nog leuker ook.
en voor wedstrijden en alles is het ook een stuk makkelijker & het is weer eens wat anders dan normaal
.

). Krijg ook vaak te horen dat het paard waar ik op rij 2 staarten heeft
http://farm5.static.flickr.com/4107/498 ... 3d65_b.jpg KimJenda schreef:Joanne1987 schreef:vroeger had je zon soort buigzame staaf met een gat erin. door dat gat moest je dan je haar doen en dan de staaf oprollen en aan het einde in een knot draaien...
Dat ken ik niet, zit dat dan nog wel lekker?