Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:je kunt ook denken aan ( oude) blessures, conditie van het paard/ruiter, spanningsboog van het paard of de ruiter
ikzelf start alleen waar ik 2 proeven kan rijden.
ben ruim 2 uur bezig met alleen al het wassen en vlechten van m'n merrie, dat ga ik dus echt niet doen voor slechts 1 proefje
dit weekend meer geluk gehad, 1X wassen en vlechten van de 2 paarden, en 12 proeven kunnen rijden
JulieDR schreef:Ik geef de voorkeur aan 1 proefje, vind het zo'n gedoe om na de eerste proef te gaan afzadelen, daarna terug opzadelen, opnieuw inrijden en weer de ring in.. Heel erg penny maar vind het een beetje sneu voor het paard zo
Olympus_ schreef:Sommige mensen rijden 1 proefje als ze mee mogen doen aan de regiokampioenschappen ivm t (te)veel winstpunten. Ze willen nog wel een keertje van huis om in het ritme te blijven. Nu zijn de kampioenschappen weer voorbij dus dat ik de reden niet
Mensen met jonge paarden doen het ook weleens met de eerste wedstrijden. Voor zo'n jonkie is het al een hele happening, zo'n wedstrijd. Rijden met de trailer, veel mensen, veel paarden, veel te zien. Na 1 proefje zijn ze bekaf van de indrukken.