judithh schreef:je gaat toch ook niet iemand met een blauw dekje of zwarte handschoenen een cijfer minder geven omdat jij dat niet mooi vind!
het is toch echt verplicht om witte handschoenen aan te hebben (met zwarte mag je dus geen eens rijden)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biancavos schreef:judithh schreef:je gaat toch ook niet iemand met een blauw dekje of zwarte handschoenen een cijfer minder geven omdat jij dat niet mooi vind!
het is toch echt verplicht om witte handschoenen aan te hebben (met zwarte mag je dus geen eens rijden)
Peelie schreef:Ik heb nu 2 wedstrijden gereden...
De eerste keer dat ik officieel ging starten kwam er nog een meisje naar me toe, je moet de manen invlechten want een van de juryleden vind losse manen niet mooi. Het is natuurlijk van de zotte. Er staat nergens dat de manen van een haf vast moeten. Misschien is het wel mooier ivm het zien van de hals, maar alsnog...
Het heeft wat minder mer verzorging te maken, maar ik heb zelfs een keer een opmerking gehad dat de jury het lelijk vond dat ik mijn beugelriemen onder het zweetblad droeg. daar heb ik toen ook puntenaftrek voor gehad...
biancavos schreef:judithh schreef:je gaat toch ook niet iemand met een blauw dekje of zwarte handschoenen een cijfer minder geven omdat jij dat niet mooi vind!