kring Den Bosch?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:24

asjemenou schreef:
In de zomer is St Michielsgestel ook altijd leuk.

Daar ben ik een jaar of 2/3 geleden ook geweest, op een avond toen?

En wat ken jij veel locaties Anja! Wel fijn omdat jij echt goed kan vergelijken dan hoe tussen beide kringen gaat.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:36

Die ik bedoel is gewoon overdag, op zondag. :)

Wij zitten zo ongeveer op de grens van drie kringen. Ik ben binnen 10 minuten is kring Den Bosch, dus als daar leuke wedstrijden zijn gaan we daar heen. :)
Weet niet waar je paarden staan, maar de selecties zijn soms wel aan de ander kant van de kring, best een eindje rijden. Lithooyen bv (weet niet of ik dat goed schrijf).
Ik blijf aan deze kant, tot Den Dungen en Rosmalen ongeveer.

Anoniem

Re: kring Den Bosch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:42

Paarden staan in Biezemortel en Olland (Sint Oederode), dus ene op randje kring Oirschot en andere kring Eindhoven, om het makkelijk te maken :P

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:43

Dan zal je altijd wel een keer ver weg moeten, maakt niet zoveel uit. :)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:54

asjemenou schreef:
In de klasse L1 waren er 8 van kring Den Bosch die door mochten naar de zondag, en 9 van kring Oirschot.
Dat zijn er totaal dus 17 van de 40 die op de zondag terug mochten komen. Blijven er 23 plaatsen over voor de overige kringen.
Ik denk dat je kring Den Bosch dan toch best sterk mag noemen.
In de L1 zaten er minstens 2 uit jullie kring in de finale, waarvan eentje 2e werd. In de L2 en de Z2 kwam de kampioen uit jullie kring.
Vind je dat zo slecht dan?
(en dit is zonder de uitslagenlijst te bekijken, dus waren er vast nog wel meer.)

Daar was ik niet van op de hoogte.
Zoals ik al zei, ik was dit jaar alleen bekend met de B en M1 en ik kende 1 persoon uit de M2, en dan nog niet helemaal, maar dit was mijn ervaring van 2 jaar zomerkampioenschappen...
Maar qua wedstrijden is het meestal wel goed georganiseerd inderdaad!

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:38

Mijn ervaringen zijn dan ook van de pony's wat betreft kampioenschappen. Ik heb bijvoorbeeld regelmatig gehad dat er 7 van onze kring doormochten, waarvan er dan toch wel 6 naar de zondag waren.. Dusja. Ik kende dit jaar ook wat mensen bij de B paarden, maar dat ging ook best goed. En het L1 kon ik ook niet zeggen dat het slecht was. Maargoed, je zal het toch zelf moeten doen, in welke kring je ook rijdt!

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:30

Okey, sorry, dan heb ik de verkeerde indruk hierover gekregen! En je moet het inderdaad zelf doen en je kunt dan nog zo goed zijn, maar als je paard een baaldag heeft op de kampioenschappen, dan heb je gewoon vette pech en daar kun je helemaal niets aan doen.
Sorry dat ik mij hierover uitgesproken heb...

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:32

Dat geeft niet hoor, iedereen heeft hier zijn mening. En dat toevallig de klassen die jij gevolgd hebt het niet zo goed deden, kan dat je mening natuurlijk beinvloeden.
En dat bedoel ik ja, je kan normaal nog zo lekker rijden, maar op een kampioenschap is alles anders. Helemaal 2 dagen en dan eventueel nog een overkamping, dat kan ook teveel worden.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:36

Ja, dat klopt! Bedankt voor je reactie!
Als je me toevallig een keer op een wedstrijd ziet rijden, zeg dan vooral ff hoi! Ik rij met een wit dekje met 11A Fotografie erop!

Maar ff back to topic, jammer genoeg ken ik een meisje die echt een super seizoen reed in de B. Elke keer 2 en 3de en zo en volgens mij was ze 3de of zo van de kring. Dus op naar de brabantse in haar eerste seizoen! Helaas schudde hij super veel met z'n hoofd en alles, terwijl hij dat normaal nooit zoveel deed. Ook geen horsel te bekenen. Dat is vette pech! Uiteindelijk werd ze 15de of zo.
En de kringkampioen in de M1 had een probleem aan het einde van de proef en zat er ook net niet bij. Dus op die manier kan het op de eerste dag al fout gaan, maar natuurlijk is het te hopen dat dit niet gebeurt!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 09:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:55

haike schreef:
Paarden staan in Biezemortel en Olland (Sint Oederode), dus ene op randje kring Oirschot en andere kring Eindhoven, om het makkelijk te maken :P

Dan zou ik in Kring Oirschot blijven rijden, dat zit er het beste tussenin denk ik zo. Als je bij kring Den Bosch naar de andere kant moet zoals Anja al zegt is het een end hoor!

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:17

Maar aan de andere kant, hoevaak heb je nu selectie aan de andere kant? Je kan gewoon in beide kringen blijven rijden natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:12

vonneke schreef:
haike schreef:

Dan zou ik in Kring Oirschot blijven rijden, dat zit er het beste tussenin denk ik zo. Als je bij kring Den Bosch naar de andere kant moet zoals Anja al zegt is het een end hoor!

Dat vind ik van kring Oirschot ook al wel eens :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:16

als 2 paarden zover uit elkaar staan is het vaak ver rijden.

Heb je het niet naar je zin bij de club van Haaren? dat zou voor mij de enige reden zijn om te veranderen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:26

Waarom niet kring Eindh? Hoewel je dan in de zomer ver moet rijden, in de winter zou het juist ideaal voor je zijn qua afstanden als ze bij Olland staan. De winterwedstrijden zijn veel al in sint oedenrode/son/geldrop.

Maar je zit sowieso op een ongelukkige plaats, of je nou ver omhoog moet voor kring DB of ver omlaag voor kring Eindh of veel naar het westen voor kring oirschot....het is allemaal niet veel. Kring eindh heeft in de winter wel allemaal goede binnen losrij mogelijkheden.

Als je veel met paard biezenmortel rijdt zou ik kring oirschot aanhouden en met paard olland kring eindhoven....pfff moeilijke kwestie.

Met welke rijdt je het meest? Of denk je dat je het langst blijft rijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:50

Zonnetje81 schreef:
Waarom niet kring Eindh? Hoewel je dan in de zomer ver moet rijden, in de winter zou het juist ideaal voor je zijn qua afstanden als ze bij Olland staan. De winterwedstrijden zijn veel al in sint oedenrode/son/geldrop.

Maar je zit sowieso op een ongelukkige plaats, of je nou ver omhoog moet voor kring DB of ver omlaag voor kring Eindh of veel naar het westen voor kring oirschot....het is allemaal niet veel. Kring eindh heeft in de winter wel allemaal goede binnen losrij mogelijkheden.

Als je veel met paard biezenmortel rijdt zou ik kring oirschot aanhouden en met paard olland kring eindhoven....pfff moeilijke kwestie.

Met welke rijdt je het meest? Of denk je dat je het langst blijft rijden?

Kring Eindhoven vind ik sowieso te ver, vooral omdat Olland zelf daar al op de grens ligt, en het vanaf mijn woonplaats (Haaren) ook niet makkelijk is.

Start beide paarden straks ongeveer evenveel denk ik, wil ze ook meenemen naar dezelfde wedstrijden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:56

Dan zou ik in oirschot blijven.