Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?)
... Grapje natuurlijk, maar zo kan je je wel inzetten. Je zou ook een doordeweekse avond kunnen helpen, bijv tijdens oefenspringen of het opbouwen van een springwedstrijd (in ons geval).

yvetjes schreef:Dat begrijp ik heel goed, en daarom proberen we hier ook over na te denken. Nou valt het aantal keer helpen per jaar best mee, en als jury kan je ook vrijwilliger zijn... Grapje natuurlijk, maar zo kan je je wel inzetten. Je zou ook een doordeweekse avond kunnen helpen, bijv tijdens oefenspringen of het opbouwen van een springwedstrijd (in ons geval).
_10_ schreef:Begrijp jullie ideeën hierover maar al te goed, zonder vrijwilligers geen wedstrijd!
Echter ben ik maar wat blij dat mijn vereniging geen verplichtingen stelt betreft 'vrij'-willigerswerk... denk dat ik dan per direct mijn lidmaatschap zou opzeggen en naar een andere vereniging zou gaan.
Ik jureer twee tot drie keer per maand en probeer zo nu en dan zelf ook nog te starten. Een heel enkel keer heb ik eens een weekend niets te doen, maar dat zijn echt uitzonderingen... moet er dus niet aan denken dan ook nog eens verplicht te worden op de vereniging te moeten helpen.
En nogmaals, ik weet dat vrijwilligers noodzakelijk zijn, maar niet iedereen heeft hier tijd voor.

]