Het heeft in de meeste gevallen (juist) niets te maken met het respect voor een jury, want met het commentaar op het staatje kun je altijd iets
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Toen hij ook nog aangaloppeerde in de middendraf en ik merkte dat ik zelf geirriteerd raakte heb ik afgegroet
. Wel even uitleg gegeven aan de jury, die het jammer vond, want ik stond tot dat punt nog op winst. Maar ik was er blij mee, kon me rustig herpakken voor mijn tweede proef en die ging dan ook erg lekker
) turbo6 schreef:En als ze nou eens een regeling maken dat je voor bv. onderdeel 18 moet afgroeten en als je daarna nog afgroet minpunt???
CharleyT schreef:Collega juryleden: lijkt het nu zo dat de juryleden er geen of weinig moeite mee hebben als iemand in de proef afgroet, terwijl de ruiters er nogal een punt van maken?.
Of je nu bij onderdeel 3 of 20 afgroet, wat je reden ook is, het maakt allemaal niks uit. Het mag volgens het reglement, dus waar maken sommigen zich in hemelsnaam druk om???
Ik snap echt niet waarom sommigen hier zo moeilijk kunnen doen over voortijdig je proef beeindigen. Wat de motivatie ook is, het is je EIGEN beslissing, en die heeft de jury(maar ook de andere ruiters) maar te accepteren.
daffodil schreef:Zie liever dat een ruiter afgroet dan dat ik verlies moet geven.Ik zelf jureer en zit soms te wachten, soms zelfs te hopen dat een ruiter afgroet, zo beroerd gaat het.