maar het kan altijd beter, en ik vind nu het niveau verschilt tussen de L en de M zo groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrankaZ schreef:Mootje schreef:Ik mag hopen dat ze de proeven (in de B & L1 met name) aanpassen en dat er meer proeven komen. Je rijdt 6 maanden in het jaar dezelfde proeven.... Zo ongelofelijk saai en over de 36 voltes in één proef (bij wijze van spreken) nog maar te zwijgen!
Ik hoop tegen die tijd allang de B uit te zijn, maar kan inderdaad bevestigen dat het dodelijk saai is. Niet alleen voor de ruiter, ook het paard.
Ben benieuwd of de proefen inderdaad veranderen en hoe ze worden.
Mootje schreef:Tweety, Dit is niet echt het topic voor dat soort vragen!
Ik mag hopen dat ze de proeven (in de B & L1 met name) aanpassen en dat er meer proeven komen. Je rijdt 6 maanden in het jaar dezelfde proeven.... Zo ongelofelijk saai en over de 36 voltes in één proef (bij wijze van spreken) nog maar te zwijgen!
bulck schreef:Ik zou juist kiezen voor 1 of twee proeven en verplicht uit het hoofd, heb je ineens al dat roepen niet meer in de rijbanen.
Na de B iedereen verplicht uit het hoofd en verder vind ik persoonlijk de opbouw van de proeven zoals het nu is ok.
Idd mss verschuiven van de enkelvoudige en vliegende wissels en dan voorbereiding kwartpirouettes zou niet slecht zijn. hoewel ik altijd de ZZl en ZZZ klasse daarvoor van belang vond, daar krijg je de eerste series te rijden en begin van pirouettes met oog op doorstroom LT.
jaggie schreef:Alles uit het hoofd, zou ik wel kunnen doe ik nu ook regelmatig, maar ik kan me voorstellen dat je dan weer veel uitzonderingen gaat krijgen, denk hierbij aan kinderen, moeilijk lerende personen of mensen die meerdere klasses starten. Lijkt me niet bepaald handig
Emilia schreef:jaggie schreef:Alles uit het hoofd, zou ik wel kunnen doe ik nu ook regelmatig, maar ik kan me voorstellen dat je dan weer veel uitzonderingen gaat krijgen, denk hierbij aan kinderen, moeilijk lerende personen of mensen die meerdere klasses starten. Lijkt me niet bepaald handig
Voor die mensen kan men toch een uitzondering maken?
Emilia schreef:jaggie schreef:Alles uit het hoofd, zou ik wel kunnen doe ik nu ook regelmatig, maar ik kan me voorstellen dat je dan weer veel uitzonderingen gaat krijgen, denk hierbij aan kinderen, moeilijk lerende personen of mensen die meerdere klasses starten. Lijkt me niet bepaald handig
Voor die mensen kan men toch een uitzondering maken?