Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bramasole schreef:Ts, wat er bedoeld wordt is dat je je aandacht wellicht even kan verleggen naar het beter doorrijden van je pony en later weer samen verder kunt op concours.
mimeslosydy schreef:Wijken vindt ze ontzettend moeilijk (en ik ook) het is al 10 X beter dan eerst maar vandaag kreeg ik haar niet opzij naar B-M (da's altijd d'r moeilijke kant met wijken maar nu kreeg ik d'r dus helemaal niet).
Bramasole schreef:mimeslosydy schreef:Wijken vindt ze ontzettend moeilijk (en ik ook) het is al 10 X beter dan eerst maar vandaag kreeg ik haar niet opzij naar B-M (da's altijd d'r moeilijke kant met wijken maar nu kreeg ik d'r dus helemaal niet).
Ik reageerde hier m.n. op. Je geeft aan dat jullie beiden wijken moeilijk vinden, ik bedoel daarmee te zeggen dat je wellicht met wat hulp (als je dit niet hebt) samen de oefening beter onder de knie kunnen krijgen.
aerdenhout1 schreef:Ga dan eens oefenen op dat terein als je geen wedstrijd hebt!
geen idee hoever je er van af woont natuurlijk en of dat kan bij jullie, maar hier hebben we oefen avonden en mag je op de donderdag avond voor de wedstrid op het terein gaan trainen.
Ook kan je voor een heel jaar een sleutel krijgen, tegen betaling welliswaar, je kan dan wanneer je maar wil oefenen en rijden op het terein, er word hier door de pensionklanten veel gebruik van gemaakt.
Ik gaf regelmatig les daar en dat scheelt ook al een heel stuk natuurlijk.
ambre schreef:Sorry,had even over het L1 heen gelezen.
Verder blijft het verhaal hetzelfde,in principe kan ze het je aanrekenen als programma fout en mag ze je het onderdeel overnieuw laten rijden.
Het onderdeel wordt dan opnieuw gepunt met -2 bij het onderdeel.
Eigenlijk erg aardig dus,je had het misschien nu heel goed kunnen doen,voor een 8,en er nog een voldoende uit kunnen slepen.
. Apple schreef:Wat ik me nu zit te bedenken, wellicht zag het er voor de jury uit alsof jij gewoon over de A-C lijn aan het rijden was en dus vergeten was te wijken. Dan zou het inderdaad een vergissing in het programma zijn. Als je het zo bekijkt dan is het inderdaad erg aardig dat je het overnieuw mocht doen.
Uweiss schreef:Mijn paard vind het op wedstrijd vaak ook spannend (indoor)
een keer ws hij zo bang dat ik hem niet in SB kreeg.
het leek meer op travers, op me protecol had ik een 0, niet getoont.
een paar onderdelen later had ik een 9![]()
had het terecht gevonden als ze je een 0 had gegeven, maar dan geen -2
maar dit vind ik ook terecht, ze had het wel anders kunnen oplossen.
Bij mijn paard hielp het ook vaak op wedstrijd gaan, ik zeg dus gewoon, vaak gaan! succes!
Uweiss schreef:Mijn paard vind het op wedstrijd vaak ook spannend (indoor)
een keer ws hij zo bang dat ik hem niet in SB kreeg.
het leek meer op travers, op me protecol had ik een 0, niet getoont.
een paar onderdelen later had ik een 9![]()
had het terecht gevonden als ze je een 0 had gegeven, maar dan geen -2
maar dit vind ik ook terecht, ze had het wel anders kunnen oplossen.
Bij mijn paard hielp het ook vaak op wedstrijd gaan, ik zeg dus gewoon, vaak gaan! succes!
Plukkel schreef:Ik geef JOUW gelijk
Talida schreef:Plukkel schreef:Ik geef JOUW gelijk
zonder w in dit geval![]()
Heb ook wel eens een 1 gehad, dus vind dit best schappelijk van dr, denk dat ze het misschien zelfs wel goed bedoelde. Tenslotte kreeg je de kans om het nog wat beter te laten zien. Als ze echt een slechte bui had gehad had je gelijk die 1 wel gehad.
mimeslosydy schreef:Janine1990 schreef:
Zwaarder jureren is oké, geef dan een 0 en zet er bij: niet getoond.
een 0 is wel erg overdreven hé, ik was in de baan
Talida schreef:Kennelijk ging ik vanuit draf zonder halt te houden direkt achterwaarts, best knap al zeg ik het zelf![]()
Dus was het 1 niet getoond
[/quote]
[/quote]
knabbelgirl schreef:Ik heb het hele topic doorgelezenDus voel je niet zo aangevallen meid. Misschien is deze instructrice dan niet de juiste voor je? Of moet je haar een keertje meenemen