zij nam de moeite om te blijven, daar maak ik dankbaar gebruik van,
gewoon gevraagd hoe het beeld was en wat ik kon verbeteren, was een erg leuk gesprek

denk dat het voor de jury ook leuker is wat 'aanspraak' na de wedstrijd,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Zo heb ik 2 weken geleden commentaar gekregen dat ik mijn linkerhand te vast hou en daarmee te veel in mijn paard zijn mond zit. Wat de jury echter niet weet, ik heb een overbelasting in mijn linkerpols en kan deze dus niet goed gebruiken. Kan er geen kracht mee zetten.
. Een jury die zegt van rij maar een paar extra rondjes om de spanning kwijt te raken. Ook niet zich houden aan het regelement maar wel erg menselijk en fijn
. WenK schreef:Barmat, als het nou de mening van die jury is, dan is dat toch klaar? Kun je toch niet veranderen en met boos en verongelijkt doen bereik je alleen maar het tegenovergestelde. Inmiddels loopt de betreffende tinker Z en ben ik elke keer weer trots op onszelf als ik aan dat gesprekje terugdenk...
liet zien en mevrouw tóch volhield geen galop te hebben gezien zakte mijn witte rijbroekje op de grond en heb ik hetzelfde witte rijbroekje aan de hoogste boom gehangen 
Maar ik hoef niet meer zo nodig, echt niet. Bespaart mij een hoop chagrijn, geloof me
jury schreef:Barmat, jij maakt wel heel bijzondere dingen mee.
3 x 0 onterecht geven is weer reden voor off. bezwaar als de jury eea niet aanpast na het zien van de beelden.
En ik noem uiteraard alleen nu de negatieve dingen op. Ik ben ook weleens de ring uitgekomen (ik reed toen nog warmbloeden) met een gevoel van "nou, ik mag blij zijn als ik geen vp heb" en dan kwam ik met 2 wp naar huis toe...
Ook dát zijn totaal onverdiende punten, en dat gaf ik dan ook grif toe, ik ben gewoon eerlijk. Heb een keer een 9 gehad voor het aanspringen in galop, terwijl mijn paard verkeerd aansprong... na twee passen liet ik hem weliswaar changeren, maar toch, dat mág nooit met een 9 beloond worden, en feitelijk is changeren niet de juiste manier om te corrigeren in de L 

jury schreef:Barmat, ik zeg alleen dat jij heel bijzondere dingen mee maakt.
Gelukkig heeft niet iedereen deze voorbeelden als ervaring.
(Kort lontje?)
Sannnn schreef:Voor in stap de rijbaan verlaten krijg je toch helemaal geen punten? Vroeger was dat wel zo, heb je vaak C-M-B-A in vrije stap rijbaan verlaten. Maar nu staat er alleen bij A rijbaan verlaten, maar je krijg er geen cijfer voor toch?

jury schreef:Barmat, ik zeg alleen dat jij heel bijzondere dingen mee maakt.
(Kort lontje?)
Barmat schreef:jury schreef:Barmat, ik zeg alleen dat jij heel bijzondere dingen mee maakt.
(Kort lontje?)
Ik bén bijzonder. En laten we het er op houden dat er heel wat incompetente juryleden zijn. Dit voorbeeld is overigens eentje van zo'n 15 jaar geleden. Denk er over wat je wilt, net als wat je over mij wilt denken
) en of ik de jury aanspreekbaar acht op dat moment. Als er iemand zit die blijkbaar die ochtend aan de ontbijttafel al ruzie met zijn vrouw heeft zitten maken en die sfeer mee heeft genomen het juryhok in, dan heb ik echt geen zin om ook nog een discussie over het reglement te gaan voeren. Het enige wat ik daarmee verander is dat die jury mijn naam onbewust noteert als eigenwijze troela en de volgende keren met tegenzin naar mijn proeven kijkt. Bovendien schiet ik al in de stress en uit mijn concentratie als een jurylid mij aanspreekt omdat er iets niet in orde is. Maar als een jurylid op een correcte of zelfs vriendelijke manier iets aangeeft wat volgens hem (of haar) fout is gegaan en ik ben zeker van mijn zaak, dan zal ik dat ook aangeven. Dan kan hij het eventueel nog opzoeken en dan weten we het allebei voor de volgende keren. Vergissen is menselijk, van twee kanten