Prisca schreef:Rij je wedstrijden alleen om de punten of rij je ook voor je lol?.
Mensen willen tegen woordig allemaal anky zijn en willen zo snel mogelijk naar het Z en blijven hangen met een krom paard in het M.
Wat maakt die 1 of 2 wedstrijden nu uit als je werkelijk zo goed bent heb je dit met 2 wedstrijden weer terug gewonnen. Ik vind dit echt jammer en de paarden zijn de dupe.
En verder had je idd het goed moeten bekijken. Stond deze wedstrijd op de officiële lijst?. Denk idd dat je pech heb en de kosten declareren vind ik wat ver gaan. Ga je toch ook niet doen wanneer een wedstrijd wordt afgelast wegens omstandigheden.
Dit vind ik nergens op slaan, je dwaalt nu ook van het onderwerp af, de TS heeft hier niets aan.

Ik bijvoorbeeld, rij wedstrijden voor de lol én voor de punten, ik denk dat de TS dat ook zo doet.
Ik vind het hartstikke logisch de TS hiervan baalt, als ik 2 winstpunten zou missen zou ik moeten degraderen.
De TS wil graag over naar een hogere klasse, maar dat kan nu niet door dit misverstand, ik begrijp dat je daarvan baalt.
Ik vrees alleen dat je er niets meer aan kunt doen, wat waren je punten als ik vragen mag?
. Ik ben ook een winstpunt in het M1 kwijt omdat ik startte op 6 juni op een niet-goedgekeurde wedstrijd.
achter elkaar zijn, lijkt dan meer op nalatigheid dan op samenloop van omstandigheden.
. De manier van wedstrijden aanmelden is niet echt veranderd trouwens, alleen het papiertje waar je dat mee moet doen. Als je het oude VP instuurt, krijg je gewoon een bericht terug van de KNHS dat dat niet klopt en wat je wel moet doen. Overigens is dit pas ingegaan nadat de wedstrijden van april, mei en juni ingediend hadden moeten worden en klopt het dus niet helemaal als de vereniging hiermee schermt. De KNHS is trouwens geen tegenstander, bij wedstrijdzaken zijn ze altijd bereid om te helpen. Het is nu wel tijd dat de KNHS gaat ingrijpen bij deze vereniging, want zo kan he tniet langer natuurlijk.