Rekening Inschrijfgeld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Worldgirl

Re: Rekening Inschrijfgeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:15

Ik vind ook dat als de startlijsten al online zijn en je dus echt te laat bent met afzeggen het normaal is om het startgeld te betalen. Maar ik ben wel eens 1 dagje te laat geweest dan de sluitingsdatum en kreeg gelijk een rekening opgestuurd en er waren genoeg mensen op de reservelijst.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:22

maarja, als je dat in zou voeren (met de startlijsten online), wordt ook lastig denk ik. De ene vereniging zet ze er een dag van te voren op en de ander al 2 weken van te voren en past de lijst voortdurend aan.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:27

Ik heb een keer een mail gestuurd met de vraag hoe laat de B-paarden zou zijn, ivm vervoer. Had ik ook duidelijk vermeld in mijn mail. Uit de mail terug bleek dat ik op die tijd niet zou kunnen starten. Dus ik mailde keurig terug dat ik dan niet zou deelnemen.

Kreeg is een mail terug met een rekening! Ja DAAAAAG :evaw: Ik had alleen maar om wat informatie gevraagd. Na veel heen en weer mailen hoefde ik uiteindelijk niet te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:29

Anoeska schreef:
Ik heb een keer een mail gestuurd met de vraag hoe laat de B-paarden zou zijn, ivm vervoer. Had ik ook duidelijk vermeld in mijn mail. Uit de mail terug bleek dat ik op die tijd niet zou kunnen starten. Dus ik mailde keurig terug dat ik dan niet zou deelnemen.

Kreeg is een mail terug met een rekening! Ja DAAAAAG :evaw: Ik had alleen maar om wat informatie gevraagd. Na veel heen en weer mailen hoefde ik uiteindelijk niet te betalen.

Jeetje, dat is echt te belachelijk voor woorden idd :+ Gaat het ze dan om het geld of om het geld :roll:

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:23

of gewoon een foutje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:23

jury schreef:
of gewoon een foutje?

Dan zou er denk ik niet veel over heen en weer gemaild hoeven worden :n

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:25

nee dat is ook weer waar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 00:03

Pytje schreef:
maarja, als je dat in zou voeren (met de startlijsten online), wordt ook lastig denk ik. De ene vereniging zet ze er een dag van te voren op en de ander al 2 weken van te voren en past de lijst voortdurend aan.

Dat laatste doe ik. Dat doe ik met opzet om iedereen die zich ineens realiseert dat ze toch niet mee kunnen doen om wat voor reden dan ook, toch de kans krijgt om voor de sluitingsdatum af te zeggen en die staat bij ons op een week. Je komt soms deelnemers tegen die erg creatief met hun inschrijving omgaan en dat maakt het voor de vereniging niet makkelijker om een goede kloppende startlijst samen te stellen. Elke wedstrijd is er bij ons toch en handjevol personen die een rekening krijgt en wij hebben 10 dressuurwedstrijden per jaar, dus reken maar uit wat dat de vereniging kost. Wat ik ook altijd heel jammer vind is dat late afzeggers er niet bij stil staan dat ze de startplek voor iemand anders bezet houden die daardoor niet kan starten.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 01:11

het is inderdaad lastig, als je niet betaald krijg je namelijk het knhs op je dak, die dreigt met een schorsing!