nameless schreef:kan je je cupon inscannen?
ik ben namelijk erg benieuwd. streep even naam en nummer van de jury door, dat is niet netjes namelijk.
wat een paard in de b moet laten zien voor een winstpunt,
is och nageeflijk lopen, de overgangen keurig gereden tussen de bordjes, figuren op de bordjes,
in de overgangen nageeflijk blijven ( als een paard er in uit valt, of getrokken geschopt word heb je al een 5 of 4 te pakken)terwijl je dan wel je rondje galopeert.
doe je alles netjes heb je net een winstpunt, ja je moet tegenwoordig in de B al behoorlijk knallen wil je hoge punten rijden.
de lat voor een winstpunt ligt best hoogh, maar i.m.o is dat goed.
misschien kan je beter een paar keer onderling starten om de spanning af te leren vloeien en ervaring op te doen.
als je paard de basis nog niet beheerst hoor je nog niet in de wedstrijdring thuis.
ga lekker thuis trainen en lessen, neem je protocollen mee, ga proeftechnisch oefenen,
heel veel succes! het komt vast goed.
ik heb geen scan thuis dus dat wil niet de basis is het punt niet dat gaat goed heb 1 x per week les van een goeie instructise dat gaat allemaal goed..
zoals ik eerder al zij rij ik nog niet om dikke punten daar gaat het mij niet om ging mij meer om het stukje van de coupon dat je gewoon vermeld word dat de combi niet klaar is en vervolgen niet van waarom niet ik mis de commentaar daarop.