Maar het blijft nog een zeldzame verschijning.
Echter ben ik van mening dat jij moet doen waar jij je goed bij voelt en niet afgaan of andere ruiters wel of niet met BP rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 'moet jij niet bij het springen zijn?'

astrid schreef:mijn dochter heeft ook erg lang met bp gereden.
werd echt wel afgestraft met de punten.
twee proeven gereden gefilmd omdat zij vond dat het niet kloptte en om het tegendeel te bewijzen proeven gefilmd
1 zonder bp andere met
scheelde minimaal 15 punten erg veel aan haar instucteur laten zien en hij kon hier ook geen goed woord voor geven.
we hebben de jury er ook op aan gesproken en deze geeft aan dat het een vertekend beeld geeft over haar rijhouding en dat het per onderdeel dus een punt scheelt.
andere jury zegt dat hij erdoor heen kijkt en zich er niet aan stoort maar dat hij wel kan begrijpen dat er jury's er anders over denken.
nu rijdt ze dus weer zonder bp
veiligheid eerst klopt maar als je er zo op afgestraft word is het ook erg moeilijk.
reden dat ze met bp rijdt is dat ze aan haar hart is geopereerd en dus al veel heeft mee moeten maken haar eigen paarden zijn erg braaf op wedstrijd en op vreemd terrein dus daar hoeft het niet voor maar een ongeluk zit in een klein hoekje en ik let dus ook erg goed op waar ze rijdt.
Lielle schreef:Voor zover ik weet is het aanvulling op je bp en geen vervanging. Maar goed, eigen keuze. Ik heb er een besteld, en ga hem toch wel degelijk over mijn BP dragen. Ik moet erbij zeggen dat ik cross, en hem ook daarvoor gekocht heb.