winnietje3 schreef:Ja alleen het verschil is dat je fnrs proeven meestal op je eigen manege rijdt, en je dus niet altijd even makkelijk bij een manege kan komen aankloppen of je daar mag starten.
Op een gegeven moment mag iemand best wat wedstrijdjes voor zichzelf en het paard starten om te wennen aan vreemd terrein en die nieuwe situatie.
En dat diegene dan geen winst rijdt, lekker boeiend?
Ligt eraan waarom je op wedstrijd gaat. Ik vind het zelf niet echt tof om week na week laatste te staan met een verliespuntscore. Mis gaat het altijd wel een keer en mijn doel de eerste keren is gewoon kilometers maken, maar ik wil wel weten dat het paard het niveau in principe aankan.
Ervaringen opdoen op vreemd terrein kun je ook door met de trailer ergens anders te gaan trainen of door bij een instructeur op locatie te gaan lessen. Is ook wel aan te raden, want op wedstrijd is het toch nog net iets anders dus elke ervaring ervoor is mooi meegenomen.
Ik bedoel: ik ga ook niet met mijn fietsje meedoen aan de plaatselijke wielerwedstrijd onder het motto 'het is wel leuk om op wedstrijd te gaan' om uren na de rest binnen te komen.