Olrike schreef:echt een rare organisatie hebben ze daar in Liessel!!
Nou ik ga stoppen...
Als ik de volgende keer iemand zie zal ik wel hoi zeggen
(als ik niet te verlegen ben)
of anders zeggen jullie maar hoi
Jah inderdaad rare organisatie. De vrachtwagens stonden helemaal vast. Ze konden geen kant meer op
Fout geparkeert enzo. En ik vond het ook slecht dat ik minstens 20 minuten op de dierenarts heb moeten wachten. Ok, dit was geen noodgeval. Maar stel dat er wel een noodgeval was?? En ik kan me nog herinneren dat de friet 2 jaar terug echt niet te eten was. Ik heb hem zelfs weggegooid, en als vonnie friet weggooit is het echt vies, dus ik heb me er dit jaar maar niet aan gewaagd
En ik was op concours Aarle-rixtel ook te verlegen om iets te zeggen tegen Celine. En ik denk dat als ik jou gezien had in Liessel dat ik of heel verlegen of me rot had geschaamt voor mijn proef. Maar Sanne, jij had mijn proef gezien he. Kan je nie ff zeggen wa je d'r van vond, buiten dat hij niet langs de jury-auto af wilde. Want ik heb m'n coupon nog niet gezien.
Oh en Celine, over die meeting. Ik had het daar met Ilse (Solide heet ze hier op bokt) ook al over om een boktrit te organiseren hier op de strabrechtse heide. Maar dat was nog onder die vogelpest, dus hebben we het verder nog niet over gehad. Maar als je mee wilt organiseren..... 
ff offtopic
Volgens mij is Rongo nu van zijn hoofdpijn af. Morgen ga ik weer voor et eerst rijden sinds zondag, omdat ik bang was dat de frontriem z'n wond bij z'n maantop weer open zou halen. En morgen om 8.00 komt de paardentandarts. Ben wel benieuwd wat ie gaat vinden.