Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Als hij daar normaal had gedaan, had ik een winstpunt gehad
Ik had maar 149 punten. Maar met losrijden liep ie gelukkig wel lekker. En 's middags is het programma niet doorgegaan. Ik was namelijk ook dat meiske met dat paard z'n kop vol met bloed. Maar komt goed. Hoe was et bij jullie gegaan?
. Hier foto's van thuis. Dus toen het al redelijk schoon was. Echt iedereen wees naar m'n paard, want heel z'n hoofd zat onder het bloed. Die wond bij z'n maantop zie je niet, omdat daar z'n manen overheen hangen (duh) 
Olrike schreef:echt een rare organisatie hebben ze daar in Liessel!!
Nou ik ga stoppen...
Als ik de volgende keer iemand zie zal ik wel hoi zeggen
(als ik niet te verlegen ben)
of anders zeggen jullie maar hoi
Fout geparkeert enzo. En ik vond het ook slecht dat ik minstens 20 minuten op de dierenarts heb moeten wachten. Ok, dit was geen noodgeval. Maar stel dat er wel een noodgeval was?? En ik kan me nog herinneren dat de friet 2 jaar terug echt niet te eten was. Ik heb hem zelfs weggegooid, en als vonnie friet weggooit is het echt vies, dus ik heb me er dit jaar maar niet aan gewaagd

Vonnie84 schreef:Oh en Celine, over die meeting. Ik had het daar met Ilse (Solide heet ze hier op bokt) ook al over om een boktrit te organiseren hier op de strabrechtse heide. Maar dat was nog onder die vogelpest, dus hebben we het verder nog niet over gehad. Maar als je mee wilt organiseren.....

krijguh jullie mooi bossebolle..celine schreef:krijguh jullie mooi bossebolle..
hihi. Aah da komt wel goed. Als hij met een groep is, zal ze d'r wel bij blijven toch? (uit deze zin blijkt wel dat ik echt niet weet of het een merrie of ruin is
) En anders komen we je wel ophalen met een zelfgemaakte brancard van twijgjes