Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lappie_Lap schreef:Gewoon omdat ik het leuk & gezellig vind, en het is een vorm van afwisseling
Lekker een dagje weg.Anoniem schreef:[...]
Maar waarom vind je het dan leuk?
om te zien dat je beter bent dan andere?
of om bevestiging te hebben dat je goed kan rijden..
"[...]
Leuk kan toch ook gewoon omdat je er een prettig gevoel bij ondervind?
diesel_ schreef:omdat ik wedstrijden wil rijden met mijn b-pony tussen de paarden nu het nog kan.
Hij is bijna 15 en ik wil er nog uithalen wat erin zit.
Ik vind het geweldig om op wedstrijd te gaan, ons mooi te maken en te laten zien wat we bereikt hebben.
Vroeger had ik dit echt niet mogen dromen, kon het erf niet eens af of normaal in galop.
Door de wedstrijden geef ik niet op. Hij liep eerst met zijn hoofd in de lucht en nu rijden we net geen winst omdat de aanleuning nog niet helemaal constant is. We zijn gewoon begonnen om al wedstrijdervaring op te doen en zien nu dat de winstpunten vanzelf wel gaan komen.Ik hoop ooit winst te rijden in de L2, maar we zullen het zien! Tot nu toe hebben we in ieder geval een hoop plezier!
Anoniem schreef:Maar waarom vind je het dan leuk?
om te zien dat je beter bent dan andere?
of om bevestiging te hebben dat je goed kan rijden..
"ik vind het leuk" is zo vaag.
Zelf rijd ik (spring) wedstrijden. Om te laten zien dat ik met mijn draver wél wat kan bereiken. Verder vind ik het leuk om te zien dat ik beter rijd dan andere![]()
En de gezelligheid om de wedstrijd heen vind ik altijd leuk.

Jemig dat is niet eens bij me opgekomen toen ik begon met wedstrijd rijden

Puur plezier dus.
Dus daar komt allemaal wat meer bij kijken. Ik hoop dat ik daarin uiteindelijk net zoveel plezier beleef als tijdens het springen.
ik vind het voor mezelf ook leuk dat je ergens naartoe werkt, steeds een stapje verder, dan weet je waar je t voor doet, maar vooral voor t plezier!