. Daarnaast is het goed voor de klantenbinding, ruiters komen daarna ook gewoon terug om voor het echie te rijden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Daarnaast is het goed voor de klantenbinding, ruiters komen daarna ook gewoon terug om voor het echie te rijden. Lovely schreef:Ja, ik snap het. Bij mij mogen ruiters HC doorgeven wanneer ze willen, als ik nog maar wel de kans krijg om het op de coupon te zetten, anders vergeet ik het. Het liefst dus voor de wedstrijddag, dat is voor mij de minste moeite. Het kan mij dus echt niet schelen of het HC of gewoon is, iedere ruiter heeft recht op die plek als ze zich op tijd opgeven en HC is voor ons goedkoper. Daarnaast is het goed voor de klantenbinding, ruiters komen daarna ook gewoon terug om voor het echie te rijden.
. randie schreef:is het geen idee om betreffend jury lid even aan te spreken van te voren? Zo van ik rijd officieel mee maar het kan zijn dat ik bij staken afgroet, is er dan een mogelijkheid dat ik wel mijn proef HC uit kan rijden? Mijn paard sprong nl vorige keer de baan uit en ik mocht hem ook gewoon afrijden ondanks mijn diskwalificatie.