Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wake_up schreef:Bij mn eerste wedstrijd met deze pony had ik 2 x 187. Meteen 2 winst dus. En bij mn tweede wedstrijd 189 en 204.
Scheelde heel erg dat mn pony gewoon makkelijk was op wedstrijd, wel wat spanning natuurlijk, maar dat merkte ik alleen bij de eerste wedstrijd eerste proef, maar verder totaal geen last van gehad.
Maar gewoon een kwestie van veel oefenen, thuis en op wedstrijd, en dan maakt het niet uit of je er 1 of 10 wedstrijden over doet, jij en je paard moeten tenslotte allebei nog leren.
unika schreef:met mijn 1e pony bij de 2e wedstrijd geloof ik.
en met dit paard bij de 3e x.

miszmelissa schreef:Ik had gelijk de eerste wedstrijd 196 & 204 punten
en ik had zelf geen wedstrijdervaring en mijn pony had L1 gelopen,
maar wel 2 jaar geen wedstrijden gereden.
deborah28 schreef:Ik had mijn eerste wedstrijd ook meteen winst!

Urielle schreef:1e wedstrijd onofficieel: 1e keer tweemaal winst.
1e wedstrijd officieel: 1e keer 2 proeven winst en een vierde plaats.
Huidige paarden:
Zwarte: 1e wedstrijd 153 en 156 oid, de week erop 1 proef gereden en 178, 2 weken later gewonnen met 203 en ook de tweede proef winst maar geen prijs.
Schimmel: Nog niks in 3 wedstrijden, maar goed, ben er met 6 maanden zwangerschap mee begonnen.
Hengst: 1e wedstrijd een van de proeven een krap winstpuntje, de andere niks.
kollee3 schreef:De 1e wedstrijd met magic romeo 210 punten 2x 1e die andere weet ik niet meer.
die pony was toen 3 heb ik zelf beleerd
Leuk topic ben benieuwd!
Lauste schreef:Meteen eerste wedstrijd en meteen eerste prijs.
Olympus_ schreef:Mijn eerste wedstrijd had ik 1 wp
De tweede ook en daarna is het snel bergafwaarts gegaan.. Paardje werd vervelend en ik kon 'm amper sturen, laat staan dat er een rem op zat. In die dipperiode heb ik hele lage punten gereden (148, 154) Gelukkig zij we die dip weer te boven en komen we nu met 2 wp's thuis meestal! Hoogtepunt afgelopen week, 200 punten
Mandy_B schreef:ik mijn eerste wedstrijd meteen op mijn 4 jarige. had verder ook nog nooit KNHS gereden. had toen 184 punten en 189 punten twee keer 1e plaats. In vier wedstrijden de B uit gereden