op wedstrijd geen prijs, foutje van organisatie, maak je er

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:18

germie schreef:
Stel je gaat op wedstrijd en je hebt best goed gereden. Je denkt zelfs dat je in de prijzen zit, maar tijdens de prijsuitreiking word je naam niet genoemd. Jammer natuurlijk, maar kan gebeuren.
Kijk je later op internet, blijkt dat de organisatie een fout gemaakt heeft, en dat je dus wel een prijs had.
Maak je er dan nog werk van? Ik heb dit nu een paar keer gehad, en er geen werk van gemaakt, zelfs geen melding. Ik wil geen zeur zijn. Maar sommigen zeggen dat je het op z'n minst moet melden.
Wat zouden jullie doen?

Ik had het laatst :+ Nouja, ongeveer
ik was niet bij de prijsuitreiking, want was even naar m'n instructrice kijken die ook moest rijden
mijn punten waren namelijk 182 en 179, dus ik verwachte geen prijs.
Daarna nog even langs secretariaat gegaan, nee, ik had geen prijs ;)
dag daarna op de club, zei iemand nog tegen me; Gefeliciteerd met je 2e en 3e prijs..
Had ze dus op internet gezien, was blijkbaar met 182 3e geworden, en 2e met 179 (Nr. 1 had 180 := )
Organisatie heeft daarna braaf het lintje en m'n prijzengeld opgestuurd, erg netjes van ze, zijn ze namelijk niet verplicht om te doen ;)

vibabu

Re: op wedstrijd geen prijs, foutje van organisatie, maak je er

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 21:27

Ik heb het ook wel eens gehad. Super gereden. In eerste proef was ik 1e en in de 2e proef had ik geen prijs. Kan gebeuren maar ze noemden ook bij de prijs de punten. Toen ik mijn briefje had zag ik dat ik veel meer punten had dan de nr 1! Voor de lintjes doe ik het niet maar het prijzengeld is toch wel leuk meegenomen (A). Ik ben dus ook snel teruggegaan en kreeg alsnog m'n prijs maar vond het toch wel jammer dat onze (kleine) vereniging niet genoemd werd ;)

Kev

Re: op wedstrijd geen prijs, foutje van organisatie, maak je er

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 21:30

Hangt ervan af wat voor prijs. Ik zou geen beker 'opeisen'. Vorig jaar was ik wel bijna een prijs misgelopen voor een kur. Ik telde de punten na en toen bleek dat ik 3% meer had en een derde prijs. Dat was een bon van een ruitersportzaak van 50 euro dus daar ben ik nog wel even voor teruggegaan en ik heb hem alsnog gekregen :)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 21:30

haha dit had ik een keer, maar dan met de drentse kampioenschappen M2..

ik keek, stond 5e, jammer er mogen 4 naar huis. Dus geen finale voor mij,
belde een vriendin mij savonds op van jaaa je bent wel door, was een foutje gemaakt :D
dus ik snachts pony weer invlechten , kleren wassen :=

Maarja, ik kwam er dus nog op tijd achter, ik weet niet wat een organisatie moet doen, vaak sturen ze
de prijzen wel achter je aan.. hier tenminste :)

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:01

Ik heb dit 2de pasdag gehad bij het springen..

Ik was als één van de weinige foutloos... dus wij wachten..

Nee hoor we werden niet opgeroepen...

M'n vader kijkt natijd de gereden tijden nog even na, we waren wel benieuwd hoeveel langzamer ik dan was..

Volgens hun nummer 5 had een tijd van 66 sec.
Ik was volgens hun 6de en had een tijd van 61 sec.

Ik heb m'n prijs alsnog gekregen, ik heb alleen de ereronde gemist en dat terwijl het m'n allereerste officiele wedstrijd was:'(

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:02

Ik heb het vorig jaar gehad. Zat volgens het scherm in de prijzen op het concours in Oosterwolde. En idd in de 1e proef een 5e plek en in de 2e proef een 6e prijs.

De prijsuitreiking duurde even (20 banen en ik zat natuurlijk in 19 en 20). Heb de 5e prijs in ontvangst genomen en zat te wachten op de volgende. Maar ze hielden op met de prijsuitreiking. Dus ik dacht van: nou dan zal er wel een uitvaller zijn geweest oid en geen 6 prijzen in deze baan. Dus ik ben naar huis gegaan. Zie ik dus 's avonds dat er wel een 6e prijs uitgereikt is, maar niet aan mij.

Heb nog contact opgenomen met de organisatie, maar die hielden vol dat de prijs wel uitgereikt was aan mij, maar ik weet van niets helaas. Jammer voor mn lintjes verzameling :P en mn spaarpot natuurlijk.

Maar heb ook wel gehad dat ik niet kon blijven tot de prijsuitreiking en dat mn prijs dan werd meegenomen of dat ik het later ophaalde. Hangt een beetje van de wedstrijd af denk ik.