Geen lid van paard & sport, toch betalen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Re: Geen lid van paard & sport, toch betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:37

O,jammer.Dat had ik dus ook al gehoord.Vuile geldtrekkers...

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:40

Wanneer je een startkaart hebt is P&S verplicht (per adres), net als de afdracht aan de KNHS.
Wil heel graag weten hoe je hier dan onderuit komt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:40

Nou als je niet verplicht bent om de paard en sport te hebben bij een startkaart, dan ga ik hem ook zo snel mogelijk opzeggen.
Kijk nooit in dat ding.
Heb er de tijd ook niet voor.

In de strengen lees ik nog wel eens door.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:45

Het is niet verplicht om P&S bij je startkaart te hebben. Staat nergens in de wet. Gewoon schriftelijk opzeggen en bevestiging vragen! Het is dat ik jureer want anders had ik hem allang weer opgezegd. Sommige reglement wijzigingen worden nl niet op internet gepubliciceerd maar alleen in P&S ben ik achtergekomen.

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 15:52

Nou ik heb ook geprobeerd het op te zeggen, maar kreeg ook een email terug dat ik het verplicht ben..
Is toch raar???

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:57

Was bij mij toen precies t zelfde. Misschien actie op touw zetten om ombudsman in te lichten? Als zich genoeg mensen melden lijkt me dat zeker de moeite.

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:00

Oja lijkt me wel wat!

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:32

Het loopt hier nog niet bepaald storm ;-)

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:41

beetje onzin om hierover een actie te gaan opstarten lijkt mij, het is toch goed om toch gewoon geinformeerd te blijven over je hobby/sport.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 23:42

Misschien zou je een nieuw topic moeten openen als je echt actie wilt ondernemen.. Ik heb er verder nooit last van gehad, omdat ik nog nooit P&S heb gehad, ook niet toen ik in 2005 startte..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 23:43

Ilsje_ schreef:
beetje onzin om hierover een actie te gaan opstarten lijkt mij, het is toch goed om toch gewoon geinformeerd te blijven over je hobby/sport.

Anno 2010 heb je daar echt geen blad voor nodig hoor... Ik vind het wel een beetje afzetterij hoor, om iedereen maar dat blad aan te smeren. Is toch weer 30 euro per jaar! Dat zou bijna 2 keer zoveel zijn als ik betaal voor mijn totale lidmaatschap.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:46

je krijgt gewoon de algemene info thuis over alle disciplines, niks slechts aan lijkt mij.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 23:49

Als dat gratis was, is dat idd niet slecht! Wel als je ervoor moet betalen en dit blijkbaar voor sommige lastig is om er vanaf te komen! Vooral als je toch nooit in dat blad kijkt.

Ik ben bijv. lid van het WNF en ontvang ook eens in de zoveel tijd een blad, kijk er nooit in (voornamelijk, omdat ik het altijd te zielig vind :P ) Maar als ik ervoor zou moeten betalen zou ik het direct opzeggen.
Zo'n blad moet een duidelijke KEUZE zijn! Wat heb je aan een prachtig blad met alle updates als je er niet in kijkt..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:51

ik vond het ook altijd raar dat het verplicht was een abbonement op de P&S te nemen bij je lidmaatschap/startkaart. dit is toch koppelverkoop, lijkt me dat dat niet mag.. .maar goed..

laten ze dan bij de knhs er een gratis verenigingsblad van maken, en gewoon de contributie iets ophogen.

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 10:02

miesie schreef:
Ilsje_ schreef:

Anno 2010 heb je daar echt geen blad voor nodig hoor... Ik vind het wel een beetje afzetterij hoor, om iedereen maar dat blad aan te smeren. Is toch weer 30 euro per jaar! Dat zou bijna 2 keer zoveel zijn als ik betaal voor mijn totale lidmaatschap.

Helemaal mee eens!!