Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zelf had ik namelijk ook al wat rondgevraagd aan de "geroutineerde" ruiters en de één zei dat je ten alle tijden gewoon je op het wedstrijdterrein mocht rijden, zelf zonder wedstrijd tenue, de ander zei weer dat zij altijd om toestemming vroeg en dan dus ook in de "gewone" kloffie kwam, een volgende zei dat ze nooit om toestemming vroeg en dus gewoon in vol ornaat daar rond reed zonder problemen.
. Het probleem is alleen dat ze heel veel moeite heeft om te ontspannen, zelfs na een uur rijden. Het heeft geen enkele zin om dan een proef neer te zetten. Ik wil dus haar ervaring laten op doen op vreemd terrein, zodra ze enigzins normaal te rijden is ga ik starten.
, zou ik gewoon wat concoursen af gaan met haar. Pava schreef:Maar hoe erg is het met die spanning dan? Is het zo erg dat je zelfs niet eens een fatsoenlijke B-proef kan starten?
Lovely schreef:Mause, misschien is het ook wel goed om ter voorbereiding nu al af en toe op vreemd terrein te rijden? Je hebt er in principe geen wedstrijd voor nodig, maar gewoon buitenshuis. Misschien weet je nog wel plekken waar je de bak mag gebruiken en kun je daar misschien al wat ervaring opdoen?