Heb je ook nog tips wat beter kan ze is nagevelijk in de proef met in rijden ook
viguren zijn ook netjes
Maar hier zijn ze ook wel erg met paardenras bezig zeg maar dat vaak niet eerlijk gaat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marmaster schreef:Ja dat had ik ook maar ik had toen een tempotje minder snel gereden natuurlijk wel eerst daar op geoefend en dan in de middendraf goed laten lopen en opletten dat je niet te lang in middendraf pblijft daar ging ik dus de fout in dus ook weer op tijd stoppen
Hopelijk kan je hier wat mee
Snoevie schreef:ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat je zonder aanleuning rustig een punt rijdt in de B?
perfecte nageeflijkheid hoeft dan nog niet,maar een goede aanleuning is de basis,en toont ook ontspannenheid en het goed aan de hulpen staan,en dat is wel een voorwaarde voor een correcte proef.
Ts,zorg dat jij en je paard ontspannen zijn,en rij extra netjes je hoeken door en op de letter.
ilse86 schreef:Ik zou gewoon zorgen dat ie nageeflijk is. Sowieso voordat je wedstrijden gaat starten. Het oogt gewoon fijner.
Verder idd goed de hoeken door en strak op de letter proberen te rijden. Verder ga ik mee in alle bovengenoemde tips.
Farfalla_ schreef:Het is al gezegt: maar denk om die bordjes! Als je niet netjes op de bordjes rijdt, ziet het er al snel slordig uit. En maak je figuren netjes af, omdat je gespannen bent op wedstrijd, heb je snel de neiging om gebroken lijnen ed kleiner te maken, en weer sneller terug naar de hoefslag te komen.
spettertje1 schreef:_Bitje_ schreef:ik heb het ook niet bedacht maar hier krijg je echt geen wp als je paardje niet aan de teugel loopt
Bij ons ook niet ook trek je hier paard in de krul dan heb je nog winst ik wou dat ik bij jullie in de buurt woonde ging wp stuk sneller denk ik
het is nog maar de B hoor..