Van anderen vind ik het vervelend als ze zich zijn vergeten af te melden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:boytju2 schreef:als je instucteur de hele tijd tegen je gaat schreeuwen terwijl je staat in te rijden!,
dat is zoooo iritant en zenuwslopend.
wie heeft dat ook? ;$
Mijn juf vond dat ook acosiaal en deed dat dus niet. Ze zei alleen even iets als ik langs haar reed, maar echt lesgeven deed ze daar echt niet meerDat moet je gewoon thuis voor elkaar hebben.

MyWishMax schreef:Of een drukke inrijdbak waar je allemaal op dezelfde hand blijft om geen botsingen te krijgen en dan 1 iemand die steeds op de andere hand gaat rijden dan de rest
Sonja schreef:MyWishMax schreef:Of een drukke inrijdbak waar je allemaal op dezelfde hand blijft om geen botsingen te krijgen en dan 1 iemand die steeds op de andere hand gaat rijden dan de rest
Daar zou ik ook geen boodschap aan hebben, ik bereid mijn paard optimaal voor en dat betekent dat ik 'm beide kanten op rijd als het MIJ uitkomt tijdens het losrijden, ik ga me ook niet aanpassen aan anderen daarin. Als ik het nodig vind om de andere kant op te gaan dan doe ik dat. Er zijn duidelijke verkeersregels dus ik zie het probleem niet.
Sonja schreef:Relaxed, in mijn sport welwij hebben ringmeesters voor de inrijring. Er is méér dan dressuur alleen
En ik heb wel wat beters te doen dan nitwits uit de bak jagen en ruiters aanspreken op het 'afstoffen' van hun paard, als ik aan het losrijden ben.
Ik verander van hand als dat nodig is qua oefeningen om op te warmen, niet als iemand anders de andere kant op wil...
Urielle schreef:- Als je er na het checken van de starttijd op het secretariaat achter komt dat het programma alsnog meer dan een half uur inloopt, waardoor je met een nauwelijks losgereden paard de ring in moet.
- Als mijn groom/voorlezer weer eens ineens pleitos is
- Als ik te laat ben of spullen ben vergeten.

Roxxiejj schreef:Frustraties allom als ik op springwedstrijd ga..
- Inrijden met 40 man gemiddeld (vanavond weer.. kijk er nu al naar uit. Kan er ook voor kiezen om naar een andere wedstrijd te gaan, maar daar leert het paard ook niets van)
- Mensen die geen rekening houden met anderen (goed, ik heb geen rood strikje in mijn paards staart, maar over me heen rijden is ook weer niet nodig)
- Mensen die geen rekening houden met degene die inspringen (iedereen schreeuwt netjes wat ie gaat springen en er dan stom voor gaan staan aansingelen..)
- Mensen die met 2, 3 soms 4 man naast elkaar gaan stappen op de hoefslag. In een kleine bak moet je dan bijna op de plaats een volte draaien)
Met dressuur heb ik ook wel eens frustraties..
- Instructies in de bak (als je met 10 man inrijd en de helft van de bak wordt gebruikt door 1 persoon, ja, dan vliegen de frustraties om je oren)
- Als de instructie ook nog met een zweep staat te zwaaien (ja serieus meegemaakt, paard was helemaal over zijn toeren! Weg ontspanning, weg proef...)
- Uitlopend programma (1 keer meegemaakt dat het een half uur uitliep, terwijl ik bijna aan de beurt was. Was nog aan het inrijden, dus paard had flink de knollen op..)
Verder frustraties:
Paard moeten wassen maar het sneeuwt/regent (heb geen overdekte wasplaats en een bont paard....)
Fitzroy schreef:- Drukte in de inrijbak
- instructeurs die pontificaal gaan staan lesgeven terwijl het al druk is
- en de rode lintjes in de staart waardoor mensen denken dat ze alles mogen. Daar heb ik geen boodschap aan. Jouw probleem dat je een schoppend paard hebt (en 9 van de 10 keer is dat niet eens zo, maar willen ze meer ruimte), je blijft te allen tijde verantwoordelijk voor het gedrag van je paard.