Hier wordt nog steeds na de proef na de jury gegaan voor eventueel commentaar. Niet elke jury is er altijd even blij mee, maar toch....het gebeurt toch veel!! En het is wel DE manier om een indruk te krijgen van hoe je gereden hebt. Zelf heb ik wel af en toe de neiging de jury aan te vullen, dan blijft deze erg globaal en dan wil ik toch meer inhoud eraan geven, maar hou me dan toch maar vaak stil....moet me er ook niet mee bemoeien eigenlijk!!
Qua schrijfsters...tjah....meestal wordt het allemaal wel goed gepland, soms dan zit er een keer een groentje weer tussen, maar vaak beginnen die toch bij de B. Toen ik zelf begon met schrijven bij officiele wedstrijden had ik hooguit 4 keer bij onderlinge wedstrijden geschreven, een echt groentje dus. Bij officiele wedstrijden ben ik begonnen bij de M2..(hoge nood)..en dat was pittig, maar het is wel gelukt. En dan nu ook al bij de Z geschreven...nooit verwacht, maar blijkbaar zijn ze tevreden met me....Kreeg wel complimenten bij de Z-jury, dat ik goed schreef, duidelijk en snel!!