Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik vind het alleen maar een positief iets als iemand een bodyprotector draagt!! schaam je er niet voor en laat zien dat je veiligheid voorop stelt en als de kleuren matchen maakt het toch niet uit?!
cdetje schreef:Ik heb hier toevallig pas geleden een mailtje naar de knhs over gestuurd. Bodyprotector onder rijjasje staat een beetje raar vind ik.
En eigenlijk is ie niet bedoeld om over je jasje te dragen.
Dit was hun antwoord;
Het rijjasje behoort tot de verplichte kleding, dat heeft ook met de etiketten te maken. Dus wanneer er gebruik gemaakt wordt van een bodyprotector, iets wat inderdaad aan te raden is, mag deze zowel onder het jasje als over het jasje gedragen worden. Het kan zijn dat hier in de toekomst verandering in komt in dat geval zal dit via de gebruikelijke weg gecommuniceerd worden.
We zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen van de disciplinecommissie.
Fitzroy schreef:cdetje schreef:Ik heb hier toevallig pas geleden een mailtje naar de knhs over gestuurd. Bodyprotector onder rijjasje staat een beetje raar vind ik.
En eigenlijk is ie niet bedoeld om over je jasje te dragen.
Dit was hun antwoord;
Het rijjasje behoort tot de verplichte kleding, dat heeft ook met de etiketten te maken. Dus wanneer er gebruik gemaakt wordt van een bodyprotector, iets wat inderdaad aan te raden is, mag deze zowel onder het jasje als over het jasje gedragen worden. Het kan zijn dat hier in de toekomst verandering in komt in dat geval zal dit via de gebruikelijke weg gecommuniceerd worden.
We zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen van de disciplinecommissie.
Wat voor licht zit daar bij de KNHS![]()
![]()
Die plakt wat teveel stickers ....
Anyway, voor dressuur vind ik eronder netter dan erover.
Prisca schreef:xx_tassjuhh schreef:ik zou hem onder je jasje doen anders is et echt gee gezicht
hahaha nou weet niet maar vind dit geen gezicht je lijkt dan wel 40 kilo zwaarder. geen gezicht.
maare omdat je naar de paarden gaat moet je een BP why?. Ook met je dressuur.
eigenlijk vonden me ma en ik het toen ik begon met rijden niet nodig maar nu ben ik dus naar een nieuwe manege gegaan en daar moest ik de overstap van een pony van 1.48 naar paarden maken (en mijn lieveling is 1.78 dus..), en de proefles ging ''het rustige paard'' waar ik op reed opeens terwijl er nix was gebeurd ofso steigeren en de 2e les is het paard waar ik op reed 4 x op hol geslagen en hij bokte heel raar enzo en op een gegeven moment bij de 5e keer op hol slaan ben ik gevallen. (dat van die 2e les heb ik gehoord van de meisjes uit de kantine en mijn instructrice, die zeiden dat hij heel raar bokte en dat het nog heel knap is dat ik ben blijven zitten dus daar ben ik wel trots op
)
maarja.. )
kristinaaa97 schreef:oja, wat ik nog even zeggen wil is dat het mij niet zoveel uitmaakt welke kleur bp ik boven/ onder me jasje doe want ik zie vaak staan dat je als je hem erover doet en dan dezelfde kleur hebt als je jasje het minder ziet enzo, ik vind zelf dat het wel netter is als jue een zwart jasje hebt ook een zwarte bp maar mij maakt het niet uit of anderen het zien of niet
Irene18 schreef:xSaarSaar schreef:helaas moet ik van mijn moeder ook zo'n ding aan met wedstrijden, maar ik draag hem gewoon over mn jasje, anders lijk ik net zo'n tonnetje (terwijl ik echt niet dik ben)
Helaas?? zo'n ding heeft mij een keer mn leven gered,, sindsdien rijd ik nooit meer zonder
)