ja wat maakt het uit of je merk kleding hebt of niet, de jury let op de proef niet op je kleren om te kijken of je merk kleren hebt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Snoevie schreef:tja maar aan de andere kant is dat ook een beetje flauw.
dus als iemand ervan houdt zich in 'glitter en glamour' te steken,en dan is het humor als iemand achteraan eindigd?

Ik zou nooit gestart zijn als dat zo was. Mijn hele ponytijd heb ik in een door mijn moeder zelf gemaakt jasje en rijbroek rondgereden. Vond het jammer dat ik eruit gegroeid was want het was echt een mooi jasje. Het is jammer dat fijne rijbroekenstof zo lastig te krijgen is en je tegenwoordig voor echt weinig geld al hele leuke spullen kunt kopen want anders was mijn dochter hetzelfde lot beschoren.

.
nozliwki schreef:Doe wat jij je goed bij voelt.
Sommige mensen hebben merken nodig, omdat ze niet voldoende hebben aan wie ze zijn of wie ze denken te zijn.
Ik rijd echt met van alles, en mijn voorkeur is toch vaak gewoon lekker het goedkoopste huismerk van de divoza ofzo, ik voel me daar net zo lekker in als in een heel duur ding van pikeur ofzo.
En met het goedkopere spul, is het ook niet zo erg als er een keer wat stuk gaat, ook op wedstrijden kan het gebeuren, en dan wordt het een dure hobby om alles steeds in merk te blijven vervangen.
Ik steek mijn geld liever in bijv. een lekkere training extra of in het welzijn van mijn paardje dan in een of ander belachelijk merknaampje.