Ik had mail terug van de KNHS dat ik bij de sportdocumenten etc. een knop zou moeten vinden om een startkaart aan te vragen als de vereniging had ingesteld dat dat kon. En dat kon blijkbaar niet, want die knop heb ik niet
Maar goed, ik had Guido al gemaild en hij had het ook geprobeerd, maar nu pakte hij de vader en de moeder weer niet, dus dat ook gemaild naar de KNHS.
Als het goed is heb ik volgende week mijn startkaart wel binnen zei hij, dus ik zal alvast eens wat rondkijken waar ik wil starten met mijn nieuwe aanwinst!
hahaha, kreeg al bericht terug dat de KNHS iets had over de huidige behandelingstermijn van het bericht gemiddeld 2 weken dus het wordt vast niet volgende week
Ik heb mijn paard aangemeld op via knhs.nl, om zo een startkaart aan te vragen, alleen ik heb alles ingevuld, ook een mail ontvangen, alleen ik zie als ik mijn paard aanklik, helemaal niets? Nadat ik alles had ingevuld en op akkoord klikte, kreeg ik via de site ook helemaal geen bevestiging? Ik kreeg wel een mail, met de boodschap dat ik mijn paard had aangemeld.
Duurt dit even, of is dit meteen te zien? Krijg ik nou wel mijn startkaart opgestuurd, of moet ik nog iets doen?
Ik wil mijn andere paard graag afmelden, die heb ik niet meer, kan dit ook via een mail of moet ik deze helemaal opnieuw aanmelden en dan weer afmelden, het aanmelden kost tenslotte ook geld?
Als je nu even een paar berichten terugleest, zie je het antwoord staan: jouw vereniging heeft (nog) geen akkoord gegeven dat leden zelf startkaarten aan mogen vragen, dus jij mist (net als ik) de knop 'startkaart aanvragen'. Alle gegevens dus doormailen naar je secretariaat en hen laten doen.
diega
Geplaatst: 29-01-10 12:23
Heb net een paard aangemeld bij "mijn paarden", wel een mailtje gehad maar paard staat er nog niet bij. Weet iemand hoelang dat duurt? Gaan ze eerst de gegevens checken oid?
Er staat wel een paard bij die ik 10 jaar geleden gereden heb, kun je deze verwijderen want dat kon ik ook nergens vinden.
Geen idee, ik heb er dus een aangemeld eerder deze week en die staat er nog steeds niet bij, wel een bevestigingsmailtje gehad. Oude paarden die erbij staan, hebben een KNHS-paspoort schijnbaar. Eerst stond mijn KWPN-er van ook zo'n tien jaar terug erin, maar die staat er nu niet meer in en blijkbaar is dat omdat hij geen KNHSpaspoort heeft.
wendietjuhhh
Geplaatst: 29-01-10 12:47
Bij mijn paarden staat 1 pony van 7 jaar geleden :s de tussentijdse paarden staan er niet en die ik nu heb ook niet :s
xx_Irisje
Geplaatst: 31-01-10 15:35
Ik heb net geprobeerd op mijn KNHS een startkaart aan te vragen voor mijn jonge ding. Alles netjes ingevuld staat er nu echter dat vader en moeder onbekend zijn, terwijl ik die gewoon ingevuld heb.
Krijg het niet meer gewijzigd, iemand ervaring ermee?
Oke Dacht al dat het aan mij lag, zal er even achteraan mailen en anders morgen even achteraan bellen!
diega
Geplaatst: 31-01-10 19:47
Heb maar gewoon een mail gestuurd naar m'n vereniging en laat het startkaart aanvraag gebeuren maar weer door hun doen. Kaart pas nodig voor april, dus nog tijd zat. Die KNHS site heb ik wel weer gezien.
Ik heb ook een startkaart aangevraagd voor mijn nieuwe jonge paard. Stond er meteen op. Ik heb de startkaart per 1 maart in laten gaan dus hopelijk krijg ik 'm dan ook goed in huis.
Bij het telefoonnummer van de hengst heb ik mijn eigen nr maar ingevoerd
Guido heeft hem 27 januari aangevraagd en mailtje gestuurd dat de ouders dus nog aangepast moesten worden. 1 februari is hij aangekomen. Heb nog nooit zo snel een startkaart ontvangen!
_10_
Geplaatst: 02-02-10 20:06
Hum... ik heb 15 januari twee startkaarten aangevraagd via de site en heb nog niets ontvangen. Duurt langer dan normaal...
Ik had net een mail van de KNHS, als een paard onbekend is bij hun dan staat in eerste instantie de ouders op onbekend wat dan checken ze dat even. Als dat in orde is verschijnen de ouders weer.
diega
Geplaatst: 04-02-10 00:53
ik heb het opgegeven bij de KNHS site, mail naar vereniging gestuurd. Zij gaan het regelen, lekker makkelijk .
Moska
Geplaatst: 04-02-10 11:06
Ik heb op 3 januari op "mijn knhs" een startkaart voor een nieuw lid aangevraagd met een jong paard en ik viel ook van mij stoel toen ik op 8 januari al de startkaart in huis had! En dat zonder kopietjes en ander gedonder.
Wel jammer dat ik zo her en der wat leden miste en oude (ex)leden er ineens weer bij stonden. Maar op zich denk ik als alles straks echt goed werkt, dat het wel een vooruitgang is.
_10_
Geplaatst: 04-02-10 15:34
Ik heb mijn startkaarten binnen (bijna 3 weken) maar was wel even verrast door de kleur In november nog een kaart aangevraagd en die was het 'ouderwetse' geel maar deze zijn echt in style met de nieuwe site
kopietjes zijn nog nodig als je paard je ook als eigenaar wilt staan, en het betreffende paard terug wilt zien bij "mijn eigen paarden" Alleen zie ik daar een paard terug waarvan de startkaart vorig jaar september stop gezet is, en welke eerder al verdwenen was. Maar kan ik geen paard aanvragen bij de rijvereniging maar wel bij de ponyclub...
Maar krijg ik zojuist wel een bevestigingsmail, maar heb geen flauw idee onder welke vereniging de startkaart aangevraagd is... Dat wordt weer een rondje telefoneren lijkt het...