ik ben benieuwd hoe het bij mijn eerste officiele gaat over 2 weken,ik zou het al leuk vinden om 180 punten te rijden,mijn amibities liggen nu (nog) niet zo hoog.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mistid schreef:Volgens mij bedoelen we over het algemeen hetzelfde (medestanders goede proef/fijn parcours gunnen&ook fijn losrijden), met fouten dat ik iemand in de weg sta/rijd zeg ik ook sorry, vanzelfsprekend. Als iemand de ruimte nodig heeft vind ik dat ook niet zo erg, maar dan moeten ze het wel even melden ipv gewoon doen zonder verder ergens acht op te slaan.
Volgens mij bedoelen we hetzelfde, maar kan ik het niet zo best verwoorden (niet een van mijn beste punten).

.
En zou ook niet weten hoe mensen dat moeten doen om elke avond na hun werk met de trailer naar hun instructeur te gaan eigenlijk, als je daar al terecht kunt tenminste.
.

flower1983 schreef:Ik rij zelf Z2 dresuur als amateur zijnde, en ik rij met wedstrijden regelmatig tegen de 'profs'. Maar ook hun hebben soms een slechte dag en vind het juist een uitdaging om proberen om hun eruit te rijden. Want ik weet dat als ik een super proef rij dit zeker mogelijk is (tot op heden helaas nog niet gelukt haha) Maar als ik hun tegen kom op concours word er gewoon goeiedag gezegd en ook na de proef gevraagd of je tevreden was enz. Niks geen haat en nijd!!! dit in tegenstelling tot de lagere klasses!!
(naast studie/werk) Lielle schreef:Urielle schreef:Oei Roodvos, ik heb komend jaar vier a vijf startkaarten en ik sta toch echt voor de klas plus nog een studie
en idem hier. Gewoon volledige serieuze baan maar wel drie startkaarten. Dus zo zwartwit is dat onderscheid niet te maken.